اجاره داربست فلزی

اجاره داربست فلزی


اجاره داربست فلزی به صورت ماهیانه بوده و هزینه آن به همراه نصب و اجرا محاسبه می شود. بنابراین در صورتی که پروژه تنها به چند روز داربست نیاز داشته باشد، هزینه اجاره داربست فلزی به اندازه یک ماه دریافت خواهد شد. از آنجایی که هزینه نصب و اجرا برای ماه های بعدی کسر می شود معمولا هزینه اجاره ماه دوم به بعد بسیار کمتر از ماه اول است. مبلغ اجاره داربست فلزی بر حسب متراژ و محل نصب داربست متفاوت می باشد. تغییر در نحوه نصب و اجرای داربست تنها به عهده شرکت می باشد و انجام هرگونه تغییرات از طرف مستاجر می تواند منجر به پرداخت هزینه شود. همچنین اجاره داربست فلزی به همراه نصب کلیه وسایل ایمنی همچون توری، تخته و … به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد.

اجاره داربست فلزی

انواع کاربرد ها از داربست فلزی


 داربست های فلزی جهت انجام فعالیت های ساختمانی، تعمیرات و نظافت از جمله رنگ کاری، سنگ کاری، سیمان کاری، نصب غرفه نمایشگاه ها و هیئت های مذهبی، رول پلاک کاری، نصب سازه ها و بیلبوردها، شیشه شویی و غیره بصورت موقت نصب و مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا برای هر کاربردی به یک روش متفاوت، داربست بندی انجام می شود و تنها در بالاتر یا پایین تر بسته شدن داربست ها جهت دسترسی بهتر کارگران تفاوت وجود دارد.

اهمیت حفظ ایمنی در اجرای داربست


اجاره داربست فلزی : نکاتی که باید در مورد داربست ها رعایت شود بر مبنای دو اصل ایمنی و مقاومت است که برای کارفرما و پیمانکار از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. عواملی که باعث فروریختن داربست می شود از جمله محکم نبودن اتصالات، عدم دقت در نصب داربست، استفاده از ابزار و تجهیزات نامناسب است که موجب می شود تا با وزش باد و طوفان، برخورد اشیا و وسایل نقلیه با داربست، حوادث و خسارات جبران ناپذیری صورت گیرد. بنابراین اجرای دقیق داربست امری بسیار مهم است که باید بصورت اصولی توسط افراد باتجربه و متخصص صورت گیرد تا جان کارکنان به خطر نیافتد. بر این اساس کادر مجرب داربست پایدار به تجهیزات حفاظتی مناسب مجهز بوده و تمام شیوه‌ های ایمنی کار بر روی داربست را آموزش دیده اند. استفاده از لوازم حفاظتی شخصی برای کارکنان نظیر کفش ایمنی، کلاه، دستکش، لباس کار و کمربند ایمنی همواره رعایت می شود. همچنین داربست ها توسط فرد با صلاحیت قبل از شروع کار و استفاده یا پس از هرگونه تغییرات و یا وقفه طولانی مدت، بازدید و مورد ارزیابی قرار می گیرد. بعلاوه کابل ها و طناب های داربست نیز به طور مرتب کنترل می شود. شرکت پایدار با توجه به اهمیت سرعت و امنیت در اجرای فعالیت های ساختمانی با کادری مجرب، با مهارت و دانش کافی در این زمینه به ارائه بهترین خدمات ساختمانی با کیفیت مطلوب در کلیه استان های کشور می پردازد. همچنین این شرکت حاضر به عقد قرار داد با شرکت های ساختمانی، صنعتی، پروژه های دولتی و خصوصی با هدف ارائه بهترین خدمات در زمینه نصب داربست می باشد. نصب فوری، حضور به موقع کادر فنی و تحت پوشش بیمه حوادث، تعهد کاری تا اتمام کار، قیمت مناسب و رقابتی، از خصوصیات بارز شرکت پایدار می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه سفارش و براورد هزینه ها از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما در تماس باشید . جهت اجاره داربست فلزی با ما تماس بگیرید .

اجاره داربست در تهران


داربست یکی از مهم ترین فاکتورها در ساخت ساختمان های مرتفع است. همه ما در محیط شهری، ساختمان هایی را میبینیم که از چند صد متر داربست در نمای بیرونی ساختمان استفاده کرده اند. این داریست ها در انواع چوبی، فولادی و یا آلمینیومی هستند که اغلب به دلیل استحکام بالای فولاد و میزان کشش مشخص و مقاومت در برابر ترک خوردگی از این نوع داربست استفاده می شود. به دلیل تعدد ساخت و سازها در کلان شهرها استفاده از داربست های فلزی بسیار شابع است . تهران با بالاترین میزان ساخت و سازها در کشور بزرگترین مرکز تولید، اجاره و نصب این داربست ها می باشد. اما اجاره داربست در تهران نیز همانند شهرهای دیگر دارای نرخ مصوب اتحادیه بوده که بر حسب متر مربع محاسبه می شود. اجاره داربست در تهران تنها با هدف دسترسی کارگران ساختمانی به نقاط مرتفع ساختمان نبوده و کاربردهای بسیاری دارد. از جمله آن ها می توان به برپایی غرفه ها، راه اندازی ایستگاه های صلواتی ماه محرم، تزیین خیابان ها و …  اشاره کرد. از این رو خرید این داربست ها به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست و می توان آن ها را در متراژ مختلف اجاره و نصب کرد.