نصب داربست حصارک کرج

نصب داربست حصارک کرج

حصارک بالا یکی از محله های منطقه ۶ شهرداری کرج است که در ضلع شمال غربی کرج قرار دارد. محله حصارک از سمت شمال با بلوار سربازان گمنام، از سوی جنوب با خیابان شهید بهشتی، از سوی شرق با خیابان قلم و از سمت غرب با بلوار خوارزمی در مجاورت است. هم چنین این محله از سمت غرب به خارج از کرج، از سوی شرق به گوهردشت، از سمت شمال به شاهین ویلا و از سوی جنوب به حصارک پایین منتهی میگردد. این منطقه از کرج از آب و هوایی نسبتاً معتدل برخوردار است.

این منطقه از کرج ساکنانی اصیل، دلسوز و مهربان دارد که ارتباطات اجتماعی خوب و نسبتاً قوی دارند. هم چنین محله حصارک بالا از لحاظ فرهنگی دارای فرهنگی واحد است و از امکانات فرهنگی و کانون های آموزشی زیادی برخوردار است. البته باید گفت که مدارس گوناگون و کانون های دانشگاهی به ویژه دانشکده تربیت معلم که در این منطقه بنا شده اند در پیشرفت فرهنگ اجتماعی مردم این منطقه نیز تاثیرگذار بوده است.

مردم ساکن در حصارک بالا تقریباً از پیشینه تاریخی بالایی برخوردارند که از قومیت های مختلفی بوده اند. جالب است با اینکه مردم این منطقه متعلق به قومیت های مختلفی بوده اند اما بنا بر قدمت و تمدن این سرزمین، فرهنگ یکپارچه و واحدی دارند. طبق برآوردها میتوان گفت که اغلب ساکنین حصارک اهالی گیلانی بوده اند هرچند که از سایر قومیت همچون یزدی، کرمانی، اصفهانی ، آذری و… نیز در این منطقه به چشم میخورد.

گروه داربست فلزی پایدار در طی سالیان متمادی با انجام پروژه های موفق بسیاری در منطقه حصارک کرج و سایر مناطق کرج و تهران، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی به شمار میرود که به جرات میتوان گفت در تمامی محله های کرج نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این منطقه از خدمات داربست پایدار رضایت ۱۰۰ درصدی دارند.