نصب داربست دردشت

محله دردشت، نام یکی از محله‌های منطقه ۸ تهران است که بین دو محله‌ پر رفت و آمد و معروف، سرسبز و محله تهرانپارس قرار گرفته است. از غرب به خیابان مهر، از شرق به بزرگراه باقری، از شمال به بزرگراه رسالت و از جنوب به میدان شقایق و خیابان شهید ثانی، متصل ‌است. اتوبان دماوند با فاصله کمی از میدان شقایق قرار گرفته ‌است. از خیابان‌های مهم و موازی با آن می‌توان به خیابان‌های رودباری، مدائن و خیابان دکتر آیت (سرسبز) اشاره نمود.

مطالب مرتبط : داربست

دردشت از آن خیابان‌های قدمت دار است. محله‌ای مناسب برای زندگی در شرق تهران. قدمت این محله به زمانی برمی‌گردد که نارمک یک ده بود. حدودا قبل از سال‌های ۱۳۳۰ زمانی که از محله‌های معروف تهران بزرگ به حساب نمی‌آمد.

دردشت خیابان اصلی است که در ده نارمک قرار داشت. منطقه‌ای خوش آب و هوا با درخت‌های بلند چنار، توت، انار و …. هنوز هم که هنوز است در  محله دردشت تهران همچنان به درخت‌‌های بلند قامت و سرسبزش معروف است. بی‌شک یکی از دلایل نام‌گذاری این محله نیز همین بوده است.

نصب داربست دردشت

 داربست در دردشت

محله دردشت  یکی از محله های قدیمی و شرقی شهر تهران است که  داربست پایدار در این محله  زیبا فعالیت گسترده ای داشته است و پروژه های فراوانی در این منطقه شرقی شهر تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایدار در این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان  این محله شرقی شهر تهران را برآورده نموده . گروه  پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست دردشت  و اجاره داربست فلزی در دردشت که به صورت انبوه بوده است را داراست.

مجموعه  پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله شرقی شهر تهران بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست این مرکز بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله دردشت :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی اقدسیه ، نصب داربست مساجد و مدارس اقدسیه ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های محله دردشت نصب و اجرای داربست را انجام میدهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست  ، تهران داربست ، داربست فلزی  ، نصب داربست در دیباجی