نصب داربست در اختیاریه

نصب داربست در اختیاریه

محله اختیاریه در منطقه ۳ شهرداری تهران قرار گرفته است  و از محلات خوش آب وهوای شمال پایتخت به شمار میرود. در گذشته زمین های اختیاریه جزی از زمین‌های محله دروس بوده و با نام رستم آباد آن را می‌شناختند. که پس از خرید این اراضی توسط غلامحسین غفاری ملقب به صاحب اختیار، در دوره مظفرالدین شاه این منطقه اختیاریه نام گرفت. مهمترین خیابان این محله نیز اختیاریه نام دارد که در قدیم، از طولانی‌ترین خیابان‌های شمال تهران بوده و  امروزه به دوقسمت اختیاریه شمالی و جنوبی تقسیم شده است. از دیگر خیابان های این منطقه می‌توان به خیابان دیباجی، خیابان کاوه، خیابان رحمانیه، خیابان اخلاقی و …. اشاره کرد.اختیاریه از شرق به پاسداران، از غرب به درب دوم، از شمال به رستم آباد و از جنوب به احتشامیه منتهی میشود.

از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی این منطقه بسیار مناسب است زیرا از سه پایانه بزرگ در دیگر محلات تهران، اختیاریه ایستگاه دارد. همچنین خط ۳ مترو در این منطقه ایستگاه دارد. اگر اتومبیل شخصی دارید نگران نباشید اختیاریه در نزدیکی دو بزرگراه صدر و صیاد شیرازی قرار دارد که دسترسی به سایر نقاط پایتخت برای شما را آسان می‌کند.

داربست در اختیاریه

محله اختیاریه یکی از محله های شمالی پایتخت به حساب می آید که  مجموعه پایدار در این محله سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این محله شمالی شهر تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایدار در این منطقه سابقه درخشانی رقم خورده است و رضایت همشهریان عزیز این محله خوش آب و هوای تهران را برآورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست در اختیاریه و اجاره داربست فلزی در اختیاریه که به صورت انبوه بوده است داراست.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله شمالی تهران بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله اختیاریه :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی اختیاریه ، نصب داربست مساجد و مدارس اختیاریه ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های محله اختیاریه  نصب و اجرای داربست را انجام میدهد.

مقالات مرتبط  : نصب داربست در اشرفی اصفهانی