نصب داربست در طالقانی

محله طالقانی یا خیابان طالقانی، خیابانی است که از شرق به غربِ قسمت مرکزی شهر تهران قرار دارد. بسیاری از سازمان‌ها و ادارات دولتی مهم در این خیابان قرار گرفته اند و این امر موجب اهمیت بیشتر محله طالقانی نسبت به اکثر محلات تهران شده است. سفارت ایالت متحده نیز در این خیابان قرار دارد که هم‌اکنون برای کاربری دیگری استفاده می‌شود. در خیابان طالقانی از غرب به شرق در محلات تهران که قدم می‌زنیم به ترتیب با تقاطع این خیابان و خیابان‌های مهم بسیاری مواجه می‌شویم. ابتدا تقاطع وصال شیرازی سپس خیابان فلسطین و به ترتیب خیابان ولیعصر، خیابان حافظ و بعدازآن خیابان استاد نجات اللهی، خیابان قرنی و در انتها که به شریعتی می‌رسیم، خیابان بهار. خیابان طالقانی مهم‌ترین فاکتوری که محله‌ی محل سکونت در تهران باید داشته باشد، دارد و آن دسترسی به دیگر محلات شهر تهران، به خصوص از طریق وسایل حمل‌ونقل عمومی است. خیابان طالقانی دقیقاً در مرکز شهر تهران واقع شده و به دلیل اهمیت آن، محلی پررفت‌وآمد است و این موضوع از زمان پهلوی به همین منوال بوده و همواره از آن زمان نیز دچار ترافیک است. آلودگی هوای این خیابان در تقاطع مختلف خیابان‌ها با خیابان طالقانی، متفاوت است. در حقیقت این مکان آب‌وهوای شهریِ تهران را دارد.

مطالب مرتبط  : داربست

خیابان طالقانی در گذشته تخت جمشید نام داشت و نسبت به دیگر محلات تهران در شمالی‌ترین بخش شهر تهران قرار می‌گرفت. به عبارتی خیابان طالقانی شمالِ شهر تهران محسوب می‌شد. در روزهای تعطیل، مردم در کنار درختان و فضاهای سبز این خیابان بساط پهن می‌کردند و به تفریح می‌پرداختند. این خیابان بعد از انقلاب به نام فعال سیاسی و عالم فقیه ایرانی سید محمود طالقانی تغییر نام پیدا نمود.

نصب داربست در طالقانی

 داربست در طالقانی

محله طالقانی  یکی از محله های قدیمی و مرکزی شهر تهران است که  داربست پایدار در این محله  قدیمی فعالیت گسترده ای داشته است و پروژه های فراوانی در این منطقه مرکزی شهر تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایدار در این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان  این محله مرکزی شهر تهران را برآورده نموده . گروه  پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست در طالقانی  و اجاره داربست فلزی در طالقانی که به صورت انبوه بوده است را داراست.

مجموعه  پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله مرکزی شهر تهران بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست این مرکز بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله طالقانی :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی طالقانی ، نصب داربست مساجد و مدارس طالقانی ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های محله طالقانی نصب و اجرای داربست را انجام میدهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست  ، تهران داربست ، داربست فلزی  ، نصب داربست در دیباجی