نصب داربست در غرب تهران

تهران را میتوان دومین کلانشهر بزرگ خاورمیانه به حساب آورد که جمعیت آن امروزه به بیش از ۸٫۵ میلیون نفر رسیده است. این شهر که پیش ازدوره قاجاریه تنها یک روستای کوچک بود، امروزه به حدی گسترش یافته که از آن به عنوان یکی از قطب های فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی یاد می کنند. تهران از نظر جغرافیایی و حتی شاید فرهنگی به چهار بخش عمده تقسیم می شود که هر یک از این مناطق داری ویژگی های منحصر به فردی می باشند. در این صفحه ما قصد داریم نگاه دقیقی به مناطق غرب تهران که دارای محله های مهمی مانند تهران ویلا، چیتگر ، جنت آباد و تهرانسر  در آن قرار دارند بیاندازیم.

مطالب مرتبط : داربست

مناطق اصلی غرب تهران

پیش از دهه ۸۰ غرب تهران تنها شامل دو منطقه ۲  و ۵ می شد ولی از آنجایی که این دو منطقه نسبت به تمامی مناطق دیگر بزرگ تر بودند شهرداری تهران تصمیم گرفت غرب تهران را به ۴ منطقه ۲ ، ۵ ، ۲۱ و ۲۲ تقسیم کند. منطقه ۲۲ که از سمت غرب به وردآورد شمالی ختم می شود شامل محله هایی همچون چیتگر شمالی ، دهکده المپیک و شهرک راه آهن می شود و منطقه ۲۱ نیز شامل تهرانسر می شود.

همان طور که قبلا اشاره کرده ایم محله های غرب تهران شامل منطقه ۲۲ نیز می باشد که بافت این منطقه هم قدیمی و هم بافتی جدید و مدرن دارد منطقه ۲۲ غرب تهران یکی از مناطق محبوب برای شهرنشینان می باشد.

زیبا دشت بالا و پایین، شهید باقری، امید، دریاچه چیتگر، شهرک گلستان، گلستان غربی و شرقی، دژبان، آزادشهر، پیکان شهر، شریف، شهرک راه آهن. جالب است بدانید که منطقه ۲۲ یکی از سرسبزترین مناطق تهران محسوب می شود که همین موضوع باعث محبوبیت این منطقه برای بسیاری از افراد شده است.

صادقیه یکی از محله‌های غرب تهران می باشد که دارای جمعیت بالایی است که در گذشته با نام آریاشهر شناخته می‌شد و بسیاری از افراد هنوز هم به این نام به صادقیه اشاره می‌کنند. فلکه دوم صادقیه و پاساژ گلدیس از پر رفت‌وآمدترین نقاط این محله هستند.

صادقیه با محله‌های شهرک آزمایش، مرزداران، فردوس، آپادانا، ستارخان، طرشت، اباذر و دریان‌نو همسایه است. همچنین این محله از شمال به پونک، از جنوب به میدان آزادی، از شرق به محله برق آلستوم و از غرب به پل علامه جعفری و شهر زیبا محدود می‌شود.

نصب داربست در غرب تهران

جنت آباد یکی از محله‌های محبوب شهر تهران است که جذابیت بسیاری برای سکونت دارد. این محله به سه بخش جنت آباد شمالی، جنوبی و مرکزی تقسیم می‌شود. قیمت خانه در جنت آباد شمالی بیشتر از جنت آباد جنوبی و مرکزی است، به دلیل داشتن آپارتمان‌های نوساز و مدرن بیشتر، آب و هوای تمیز و کوهستانی، و فضای سبز وسیع‌تر.

با این حال، طبق آمار و تعداد معاملات، مشاهده می‌شود که مردم تمایل دارند در جنت آباد جنوبی و مرکزی سرمایه‌گذاری کنند و ساکن شوند. این تمایل ممکن است بر مبنای دلایل دیگری نظیر فضای عمومی بیشتر، فرصت‌های شغلی بیشتر، و یا قیمت مقرون به صرفه‌تر باشد.

همچنین جنت آباد هم از مناطق غربی به حساب می آید از نظر دسترسی، جنت آباد به بزرگراه‌های اشرف اصفهانی، اتوبان حکیم، شهید ستاری، آبشناسان، شهید باکری و همت دسترسی دارد. همچنین، ترافیک در این محله نسبتاً بهبود یافته است و به راحتی می‌توان از مسیرهای جانبی نیز برای تردد استفاده کرد.

از مناطق پر طرفدار غرب تهران ستارخان را هم میتوان نام برد  یکی از محلات شلوغ و محبوب منطقه ۲ تهران است که در گذشته به خیابان تاج معروف بوده است. این محله از شاهراه‌های ارتباطی مرکز به غرب تهران محسوب می‌شود. بافت این محله هم دارای خانه های ویلایی و قدیمی و هم دارای ساختمان های بلند و آپارتمان ها می باشد همچنین مراکز اداری بسیاری در آن واقع شده است.

 داربست در غرب تهران

محله های غرب تهران از محله های خوب و خوش آب و هوای شهر تهران به حساب  می آیند که  داربست پایدار در این محله ها سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این محله های شهر تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایدار در این محله ها سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان  غرب تهران را برآورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست در غرب تهران و اجاره داربست فلزی در غرب تهران که به صورت انبوه بوده است را داراست.

مجموعه  پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز از غرب تهران بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست این مرکز بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله های غرب پایتخت :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی غرب تهران ، نصب داربست مساجد و مدارس غرب تهران ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های غرب تهران نصب و اجرای داربست را انجام میدهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست  ، تهران داربست ، نصب داربست نمایشگاهی