نصب داربست در گاندی

خیابان گاندی در منطقه ۳ شهر تهران قرار دارد . خیابان گاندی خیابانی است که به دلیل مجاورت با ونک و خیابان جردن بسیار تحت تاثیر بافت اداری و تجاری قدرتمند این محلات است. محله گاندی در شرق میدان ونک و در مرز میان منطقه ۳ تهران و منطقه ۶ تهران قرار گرفته است. محله گاندی از شمال با بزرگراه حقانی ، از جنوب با بزرگراه سردار سلیمانی ، از شرق با بزرگراه مدرس و از غرب با خیابان ولیعصر مجاورت دارد و با محله های یوسف آباد ، محله ونک، محله داوودیه، محله نیلوفر، محله ظفر، محله سید خندان، محله آرژانتین و محله توانیر مجاورت دارد.

مطالب مرتبط : داربست

خیابان گاندی پس از خیابان جردن یا بلوار نلسون ماندلا ، مشهورترین خیابان محله گاندی میباشد. خیابان گاندی ، خیابانی است که نام این محله از نام خیابان گاندی گرفته شده است. خیابان گاندی در محله بلوار میرداماد قرار گرفته است که گاندی شمالی در این قسمت است و خیابان گاندی جنوبی که بخش بزرگی از این خیابان را تشکیل می دهد در جنوب خیابان حقانی قرار دارد. نام خیابان گاندی از نام مبارز بزرگ کشور هندوستان ، علیه استعمار بریتانیا گرفته شد و در دوران پهلوی بر نام این خیابان به نام خیابان گاندی نامگذاری شد.

نصب داربست در گاندی

 داربست در گاندی

محله گاندی یکی از محله های قدیمی و شمالی شهر تهران است که  داربست پایدار در این محله  فعالیت گسترده ای داشته است و پروژه های فراوانی در این منطقه شمالی شهر تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایدار در این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان  این محله شمالی شهر تهران را برآورده نموده . گروه  پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست در گاندی و اجاره داربست فلزی در گاندی که به صورت انبوه بوده است را داراست.

مجموعه  پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله شمالی شهر تهران بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست این مرکز بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله گاندی :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی گاندی ، نصب داربست مساجد و مدارس گاندی ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های محله گاندی نصب و اجرای داربست را انجام میدهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست  ، تهران داربست ، داربست فلزی  ، نصب داربست در دیباجی