نصب داربست قرچک

نصب داربست قرچک

قرچک شهری واقع در سمت جنوب شرقی استان تهران است. این شهر در سال های اخیر به دلیل مهاجرپذیری زیادی که داشته، به سرعت دچار افزایش جمعیت شده است. طبق آخرین سرشماری که در سال ۱۳۹۵ انجام شد کل جمعیت شهرستان قرچک ۷۹٬۸۵۳ خانوار و ۲۶۹۱۳۸ نفر بود که شامل ۱۳۸٬۲۴۹ نفر مرد و تعداد ۱۳۰٬۸۸۹ نفر زن می باشد.

شهرستان قرچک در بیست کیلومتری سمت جنوب شرقی شهر تهران قرار دارد و از سمت شمال شرق به شهرستان پاکدشت، از سمت شرق، جنوب شرق و جنوب به شهرستان ورامین و از سوی جنوب غربی، غرب و شمال غربی نیز به شهرستان ری منتهی می گردد.

جالب است بدانید که دلیل نام گذاری قرچک برای این منطقه، به دلیل وجود پست بازرسی روس ها برای چک کردن محموله های گندم بود و مردم به آن جا قریه چک می گفتند اما با گذشت زمان برای راحتی تلفظ تبدیل به قرچک شد.

در سال ۱۳۵۵ قرچک تبدیل به شهر شد. اکثر جمعیت این شهر را مهاجران آذری زبان، لرها، کردها، خراسانی ها و مردم خطه شمال ایران تشکیل می دهند.

دلیل اصلی شکل گرفتن منطقه قرچک، وجود کوره پز خانه ها در آن جا است. منطقه قرچک به دلیل خاک مرغوبی که دارد همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بود از همین رو حفاری های زیادی در این منطقه انجام شده که سبب ایجاد چاله های بزرگ در آن شده است.

گروه داربست فلزی پایدار در طی سالیان متمادی با انجام پروژه های موفق بسیاری در شهر قرچک و سایر شهرهای استان تهران، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی به شمار میرود که به جرات میتوان گفت در تمامی شهرهای استان تهران نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این منطقه از خدمات داربست پایدار رضایت ۱۰۰ درصدی دارند.