نصب داربست گوهردشت کرج

نصب داربست گوهردشت کرج

محله گوهردشت ( رجایی شهر ) یکی از محله های شمال شهر کرج می باشد. محله گوهردشت از سمت شمال به شهرک های آسمان و بهارستان و رشته کوه های البرز، از غرب به بلوار اشتراکی و باغستان منطقه ۶ کرج، از سوی شرق به شهرک اوج و حسن آباد و جهانشهر و از سمت جنوب به خیابان بهشتی (خیابان قزوین) و اراضی مربوط به دامپروری محدود میشود.

این محله یک خیابان اصلی دارد که از سه راه گوهردشت (پل گوهردشت) تا بلوار مؤذن در امتداد می باشد و نامش خیابان آزادی است. این خیابان ۱۴ خیابان فرعی دارد و بعد از فلکه اول به صورت یکطرفه ادامه یافته است.

بلوار جمهوری اسلامی (نام اسبق رستاخیز)، بلوار استقلال (نام اسبق ملک شاه)، بلوار انقلاب، بلوار مصطفی خمینی (نام اسبق اشتراکی)، بلوار مؤذن و بلوار ملاصدرا جزوی از منطقه گوهردشت هستند. محله اوقافیها نیز قدیمی ترین محله گوهردشت به شمار میرود که از میدان طالقانی آغاز میشود و تا فلکه اول گوهردشت را در بر میگیرد به گونه ای که از سمت شرق به خیابان اول آزادی و از سمت غرب به بلوار شهرداری و بلوار انقلاب ختم میشود. هم چنین منطقه گوهردشت شهرک هایی را نیز شامل میشود که از جمله آنها میتوان به چهار شهرک شهید جهازی ها (واقع در انتهای خیابان آزادی)، بهارستان (واقع در ورودی جاده آتشگاه)، آسمان (واقع در خیابان پیروزی) و بهداری اشاره کرد.

در سال های گذشته تیم داربست پایدار با انجام بیش از هزار پروژه موفق در گوهردشت کرج و سایر مناطق، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی بوده که به جرات میتوان گفت در تمامی محله های کرج نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این منطقه رضایت ۱۰۰ درصدی از خدمات داربست پایدار داشته اند.