نصب داربست اشتهارد

نصب داربست اشتهارد

اشتهارد مرکز شهرستان اشتهارد استان البرز است که در فاصله حدود ۱۲۲ کیلومتری شهر تهران و ۸۸ کیلومتری شهر کرج واقع می باشد.

شهر اشتهارد یکی از شهرهای باستانی ایران می باشد که از آب و هوایی نسبتاً خشک، زمستان هایی سرد و تابستان هایی گرم برخوردار است. این شهر از سمت شمال به ارتفاعات حلقه دره و شهرستان نظرآباد، از سمت جنوب به ارتفاعات قزل باش و شهر ملارد، از سوی شرق به رودخانه شور و شهرستان کرج و از سمت غرب به بوئین زهرا منتهی می گردد.

واژه اشتهارد به معنای سرزمین مقدس و پاک می باشد که البته نظرات مختلفی در خصوص آن وجود دارد اما اغلب معتقدند که این واژه از دو قسمت اشته و ارد تشکیل شده است که در زبان تاتی، اشته به معنای ایستگاه و سرزمین و ارد به معنای مقدس می باشد. ناگفته نماند که مردم محلی اشتهارد نام شهرشان را اشتا هارد صدا می کنند اما معنای آن ناشناس است.

گویش مردم این منطقه تاتی است که از قدمت بسیار زیادی برخوردار بوده و مشخصات یک زبان قدیمی را در خود نگه داشته است.

این منطقه از آثار باستانی زیادی برخوردار است که از جمله آن می توان به تکیه صیادیه، حمام صیادیه، امام زاده زید و امام زاده سلیمان اشاره نمود.

براساس سرشماری که در سال ۱۳۹۵ توسط سازمان آمار ایران انجام شد جمعیت این شهر در حدود ۲۹٬۹۹۳ نفر بود.

گروه داربست فلزی پایدار در طی سالیان متمادی با انجام پروژه های انبوه بسیاری در اشتهارد و سایر شهرها، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی انبوه به شمار می رود که در تمامی شهرها نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این شهرها از خدمات داربست پایدار رضایت خاطر کامل دارند. از همین رو ساکنین عزیز منطقه اشتهارد جهت اجاره داربست فلزی انبوه و همچنین نصب داربست اشتهارد کافی است با ما تماس بگیرند.