نصب داربست سعادت آباد

نصب داربست سعادت آباد

این منطقه از تهران در سال ۱۳۲۷ خورشیدی ریگزاری بیش نبود که فردی به نام سید ضیاءالدین طباطبایی زمین های آن را خرید. وی توانست با تلاش فراوان و به کارگیری کشاورزان و نیروهای کار آنجا را آباد کرده و درآمدزایی نماید. او در ابتدا آشنایان خود را که همه اهل یزد بودند استخدام کرد و شروع به کاشت گندم و یونجه و پرورش خرگوش آنغوره کردند. از آنجایی که اغلب این افراد که در آنجا مشغول به کار شده بودند و سکنا گزیدند، سید بودند بعد از مدتی اسم این منطقه را سادات آباد نامیدند. سید ضیاءالدین با درآمدی که از این منطقه کسب کرد توانست تمام بخش های ده را آباد کرده و آب را به منطقه وارد کند. بعد از چندی منطقه سادات آباد به چنان آبادانی رسید که میوه های بسیار مرغوب و غلات فراوانی را برای مردم تهران به ارمغان آورد. با گسترش منطقه و ورود افراد غیر سید به آن، نام آن از سادات آباد به سعادت آباد تغییر یافت.

امروزه سعادت آباد منطقه ای واقع در شمال غرب تهران است که جزو منطقه ۲ شهرداری میباشد. این منطقه از سمت شرق به بزرگراه چمران، از سمت جنوب به شهرک غرب، از سمت شمال به کوی فراز و از شمال غرب به فرحزاد متصل میگردد.

بلوار سعادت آباد جزو خیابان های اصلی این منطقه است که از سمت جنوب به خیابان دریا و از سمت شمال به بزرگراه یادگار امام منتهی میگردد.

از ابتدای دهه هفتاد توسعه و افزایش جمعیت این منطقه زیاد شد. ابتدا خیابان سعادت آباد توسعه یافت و سپس به سمت غرب و دره فرحزاد و سمت شرق و دره اوین گسترش پیدا کرد. در غرب بلوار سعادت آباد، سه بلوار قرار دارد که شرقی ترین آن بلوار شهرداری و غربی ترینش بلوار فرحزادی میباشد.

گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست در تهران و اجاره داربست فلزی انبوه در مناطق مختلف تهران برخوردار است. مردم عزیز منطقه سعادت آباد جهت اجاره داربست فلزی انبوه و همچنین نصب داربست سعادت آباد کافی است با تیم حرفه ای ما تماس بگیرند.

مطالب مرتبط : داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست عرب تهران ، داربست غرب تهران  ، نصب داربست شهرک راه آهن ، نصب داربست شهرک آزادی ، نصب داربست تهرانسر ، نصب داربست دریاچه چیتگر ، نصب داربست شهرک غرب ، نصب داربست مرزداران ، نصب داربست کن ، نصب داربست شهرک اکباتان ، نصب داربست نیاوران ، نصب داربست گیشا ،  نصب داربست فرشته ،  نصب داربست کامرانیه ، نصب داربست جردن