نصب داربست گیشا

نصب داربست گیشا

گیشا محله‌ای در غرب شهرتهران می باشد واقع در منطقهٔ ۲ شهرداری تهران بزرگ  که از شمال  با محله‌های شهرک قدس، از غرب با مرزداران شرقی و از جنوب با  شهرآرا همسایه است. البته چهار طرف این محله را اتوبان ها محاصره کرده اند . از شمال اتوبان حکیم ، از غرب اتوبان شیخ فضل الله نوری ، از شرق اتوبان چمران و از جنوب بزرگراه جلال آل احمد ،  ویژگی منحصر به فرد این محله که به‌ نام کوی نصر هم شناخته می‌شود، وجود خیابان‌هایی با سراشیبی بسیار تند است. خیابان‌هایی که هر یک، عددی را تا شمارهٔ ۴۱ به خود اختصاص داده‌اند.

سمت راست خیابان اصلی گیشا کوچه‌هایی با اعداد زوج واغلب ساختمان ها نوساز است که به پارک گفتگو منتهی می‌شود. سمت چپ هم کوچه‌هایی با اعداد فرد دارد که بیشتر خانه‌های ویلایی در آن‌ها ساخته شده‌اند.

محلهٔ گیشا در قدیم زمین‌های بایری بوده که در زمان پهلوی سربازان پادگان جمشیدآباد برای تمرین تیراندازی به آنجا می‌رفتند. در واقع محله گیشا میدان تیر ارتش آن زمان بوده است. این میدان تیر در ابتدا وقف آستان قدس بود. به همین دلیل در زمانی که شهر تهران مسیر گسترش و بزرگ شدن را پیش گرفته بود، خبری از ساخت‌وساز در آن مشاهده نمی‌شد. در زمان رضاشاه زمین‌های این محدوده که به پایین تپه شهرت داشت، جزو اراضی خالصه (املاک دولتی و حکومتی) محسوب می‌شد.

پس از آن در دههٔ ۱۳۳۰ شمسی دو شریک تجاری به نام‌های کی‌نژاد و شاپوریان یک شرکت عمرانی-ساختمانی به نام کی‌شا راه‌اندازی نموده اند و کار ساخت خانه برای کارکنان راه‌آهن را در این محله شروع کردند. در نتیجه به تدریج تمامی زمین‌های خالی این محله که در تملک ارتش بود، توسط این دو شریک خریداری و تبدیل به خانه شد.

می‌توان گفت شروع تبدیل شدن تپه‌های بایر به محله گیشا از سال ۱۳۳۰ بوده است. کی‌نژاد و شاپوریان، سازه‌ها و آپارتمان‌هایی که در این مکان ساخته بودند را کیشا (حروف اول نام‌خانوادگی دو شریک) نامیدند. به تدریج نام آن به گیشا تغییر کرد و اکنون این محله به گیشا معروف است. البته در سال‌های کنونی نام این محله به کوی نصر تغییر پیدا کرد، اما هنوز هم اکثر ساکنان و تهرانی‌ها نام گیشا را ترجیح می‌دهند.

 داربست گیشا

محله گیشا یکی از محله های قدیمی شهر تهران است که  داربست پایداردر آن بسیار فعال بوده است و پروژه های بسیاری در این منطقه اجرا نموده است  با فعالیت مجموعه پایداردر این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و  رضایت ۱۰۰ درصدی همشهریان عزیزاین محله خوش آب و هوا را براورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست گیشا و اجاره داربست فلزی در گیشا که به صورت انبوه بوده است.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله زیبا بتوانند مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنمایند و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله گیشا :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی گیشا ، نصب داربست مساجد و مدارس گیشا ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های  منطقه گیشا  نصب و اجرای داربست را انجام می دهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک راه آهن ، داربست فلزی ، نصب داربست ، اجاره داربست ، نصب داربست کن ، نصب داربست فرشته ، نصب داربست ستارخان ، نصب داربست جردن ، نصب داربست ازگل ، نصب داربست ولنجک ، نصب داربست بلوار فردوس