نصب داربست ستارخان

نصب داربست ستارخان

محله ستارخان یکی از منطقه‌ های معروف و پرتردد در غرب شهر تهران است که از غرب و از میدان صادقیه آغاز و به مرکز شهر و میدان توحید وصل می‌شود. این محله حول خیابان غرب به شرق ستارخان که در گذشته خیابان تاج نام داشت، شکل گرفته است.

ستارخان یک محله مسکونی با امکانات شهرنشینی کامل و در دسترس برای اهالی آن به حساب می آبد که در منطقه دو شهرداری تهران قرار گرفته و از محله‌های غربی پایتخت است .

محله ستارخان از شمال به بزرگراه جلال‌آل‌احمد، از جنوب به خیابان آزادی، از غرب به بزرگراه یادگار امام و محله صادقیه و از شرق به بزرگراه چمران و میدان توحید می‌رسد.

خیابان‌‌های اصلی که از ستارخان منشعب می‌شوند و محله ستارخان را می‌سازند، عبارتند از خیابان‌های دریان‌نو، بهبودی، نصرت، حبیب‌الله، شادمهر، شادمان، شهرآرا، پاتریس‌لومومبا و خسرو.

تاریخچه ستارخان

خیابان تاج بعد از انقلاب، به خیابان ستارخان که شخصیتی تاریخی و از سرداران مشروطه‌خواهان است تغییرنام داد. حالا این خیابان، یکی از خیابان‌های پر رفت و آمد تهران است که بخش غرب شهر را به مرکز تهران متصل می‌کند. البته محله ستارخان به خاطر وجود کارخانه برق آلستوم که در این منطقه قرار دارد، به محله آلستوم هم معروف است.

این محله در واقع با ایده ساخت یک منطقه مسکونی با شیوه شهرسازی مدرن شکل گرفت. در سال ۱۳۳۷ حسین زارع یزدی به کمک شریکش احمد اسلامی و همراهی بنیاد پهلوی و فرح دیبا سنگ بنای محله‌ تهران‌ویلا را گذاشتند. در آن زمان زمین‌ها قطعه‌بندی و به قطعات ۲۵۰ تا ۳۰۰ متری بخش‌بندی شد. حسین زارع در آن زمان بیشتر زمین‌ها را به همشهری‌های یزدی‌اش فروخت. خانه‌ها با رویکرد برپایی محله‌ای مدرن به شکل ویلایی و ساخت هر خانه در میان محوطه خصوصی باز ساخته شد و به همین دلیل محله تهران‌ویلا نام گرفت.

با این اوصاف محله تهران ویلا، محله تاج، برق آلستوم و ستارخان فعلی در ابتدا، شامل خانه‌های ویلایی و سه برج بلند ستارخان بود و به مرور زمان بخش‌های زیادی از خانه‌های ویلایی تخریب و به واحدهای آپارتمانی تبدیل شدند.

 داربست ستارخان

محله ستارخان یکی از محله های قدیمی شهر تهران است که  داربست پایداردر آن بسیار فعال بوده است و پروژه هایفراوانی در این منطقه اجرا نموده است  با فعالیت مجموعه پایداردر این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و  رضایت ۱۰۰ درصدی همشهریان عزیزاین محله قدیمی شهر تهران را براورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست ستارخان و اجاره داربست فلزی در ستارخان که به صورت انبوه بوده است.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله زیبا بتوانند مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنمایند و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله ستارخان :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی ستلرخان ، نصب داربست مساجد و مدارس خیابان ستارخان ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های  منطقه ستارخان نصب و اجرای داربست را انجام می دهد در اینجا تعدادی از این محله ها رو عنوان خواهیم کرد.

نصب داربست در تهران ویلا ، نصب داربست در شهرآرا ، نصب داربست در دریان‌نو ، نصب داربست در خیابان بهبودی ، نصب داربست در خیابان شادمهر ، نصب داربست در خیابان پاتریس‌لومومبا ، نصب داربست در خیابان خسرو

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک راه آهن ، داربست فلزی ، نصب داربست ، اجاره داربست ، نصب داربست کن ،  نصب داربست کامرانیه ، نصب داربست جردن ، نصب داربست ازگل ، نصب داربست ولنجک ، نصب داربست بلوار فردوس