نصب داربست ولنجک

نصب داربست ولنجک

محله ولنجک یکی از محله‌های خوش آب و هوای شمال شهر تهران می باشد ، همچنین واقع در منطقه یک شهرداری تهران . دلیل خوش آب و هوا بودن محله ولنجک، قرارگیری در بین کوهپایه‌های قله توچال می‌باشد.این محله از سمت شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به بزرگراه چمران، از شرق به رودخانه ولنجک و زعفرانیه و از سمت غرب به درکه متصل می‌شود. بافت این محله‌ اعیان‌نشین نسبت به محلات مرکزی و جنوبی شهر تفاوت‌هایی دارد. با افزایش ساخت و ساز آپارتمان‌ها، این منطقه هم شکل لوکس و مدرن را به خود گرفته است. البته که هنوز در بعضی از ناحیه‌های این منطقه، خانه‌های قدیمی و کلنگی نیز دیده می‌شود.

محله ولنجک تهران، در نزدیکی محله‌های محمودیه، اوین و زعفرانیه قرار گرفته است  و از مهم‌ترین خیابان‌های این محله می‌توان به خيابان ولنجک، خيابان ساسان، خيابان سيزدهم، خيابان يمن، خيابان اميرآبادی و بلوار دانشجو اشاره کرد.

تاریخچه ولنجک

نام ولنجک بسیار قدیمی است. قدمت نام ولنجک از نام شهر تهران بیشتر است و مربوط به دوران قبل از اسلام است. ولنجک از ترکیب دو کلمه (ولنگ) و حرف (ک) به وجود آمده و به معنای جایی رها شده است ، چرا که ولنجک از طرف شمال بن بست محسوب می شده و سکنه ای در این منطقه زندگی نمی کرده است. محله ولنجک در گذشته جزئی از محله اوین بوده است. محله ولنجک جزو اراضی کشاورزی و روستایی در دل منطقه اوین بود. روستای ولنجک در حدود پانصد سال گذشته و به دستور شاه عباس صفوی ، در کنار چشمه ای در این منطقه شکل گرفت.

دلیل توجه شاه عباس اول به روستای ولنجک ، این بود که ولنجک بر سر راه مازندران قرار گرفته بود و مسافرانی که از غرب تهران و شهر قزوین ، قصد سفر به مازندران را داشتند ، از این منطقه عبور می کردند. جای دقیق روستای ولنجک قدیم در نزدیکی مسجد جامع ولنجک در شمالی ترین نقطه خیابان اعجازی یا آصف کنونی قرار دارد.

ولنجک در دوران قاجار

ولنجک در دوران قاجار ، شکارگاه و تفرجگاه اعیان و شاهان قاجار بوده است. به دلیل آب و هوای بسیار خوب ولنجک و نزدیکی به رودخانه درکه و جمعیت اندک آن ، ولنجک جزو مناطقی بود که دارای عناصر طبیعی بسیار زیادی بود. به همین دلایل می توانست تفرجگاهی مطلوب برای شهر تهران باشد. ولنجک در زمان قاجار هنوز در متن تهران وارد نشده بود و این منطقه مانند تجریش ، فرمانیه ، قیطریه و دارآباد جزو شمیرانات محسوب می شد.

داربست در ولنجک

محله ولنجک یکی از محله های قدیمی شهر تهران است که  داربست پایداردر آن سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این منطقه خوش آب و هوا اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایداردر این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان عزیز این محله قدیمی شهر تهران را براورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست ولنجک و اجاره داربست فلزی در ولنجک که به صورت انبوه بوده است.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله زیبا بتوانند مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنمایند و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله ولنجک :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی ولنجک ، نصب داربست مساجد و مدارس ولنجک ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های  منطقه ولنجک نصب و اجرای داربست را انجام می دهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک راه آهن ، داربست فلزی ، نصب داربست ، اجاره داربست ، نصب داربست کن ، نصب داربست بلوار فردوس ، نصب داربست دروس ، نصب داربست دهکده المپیک ، نصب داربست هروی ، نصب داربست زعفرانیه ، نصب دابست میرداماد