نصب داربست دروس

محله دروس در منطقه ۳ شهرداری تهران است. این محله از شمال به کلاهدوز، از جنوب به بلوار شهرزاد، از غرب به قلهک و از شرق به دروس پاسداران منتهی می‌شود. نام محله دروس از دو کلمه دره و روس گرفته شده است. دلیل این نام‌گذاری وجود اقامتگاه‌های تابستانی روس‌ها و بمباران همان دره به وسیله روس‌ها بوده است. خیابان‌های این منطقه به معماری مهندسی و اصولی آن در تهران شهرت دارد و وجود ۷ سفارتخانه در این محله آن را به دیپلماتیک‌ترین منطقه تهران تبدیل نموده. از مکان‌های دیدنی این منطقه می‌توان به گالری گلستان و مقبرهٔ مخبرالسلطنه اشاره کرد.

شاید در نام این محله، کلمه روس که در آن گنجانده شده شما را کنجکاو کرده باشد که کنجکاوی درست و به جایی است. دروس از دو واژهٔ دره و روس تشکیل شده است. البته نام اصلی این منطقه گروس بوده است. اما دلیل نام‌گذاری و معنی دروس، بیشتر به خاطر وجود اقامتگاه‌های تابستانی روس‌ها در دورهٔ قاجار و بمباران کردن این دره در جنگ جهانی دوم به وسیله روس‌ها است.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که زمین‌های این منطقه به نام سه خاندان شیبانی، احتشام‌السلطنه و مخبرالسلطنه بوده است. به دلیل حضور این سه خاندان در این منطقه، سیستم فئودالی بر زمین‌ها حاکم بوده و اغلب بومی‌های این منطقه روی زمین‌های این سه خاندان به کشاورزی مشغول بودند. دو خاندان شیبانی و احتشام‌السلطنه زمین‌های خود را فروختند و فقط مخبرالسلطنه زمین‌های خود را وقف کرد. اما جالب است که با حضور این سه خاندان از ابتدای شکل‌گیری این منطقه، ردپایی از اسامی آن‌ها در معنی دروس پیدا نمی‌شود!

نصب داربست دروس

داربست در دروس

محله دروس یکی از محله های قدیمی شهر تهران است که  داربست پایداردر آن سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این منطقه شمالی تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایداردر این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان عزیز این محله قدیمی شهر تهران را براورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست دروس  و اجاره داربست فلزی در دروس که به صورت انبوه بوده است.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله خوش آب و هوای شهر تهران بتوانند مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنمایند و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله دروس :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی دروس ، نصب داربست مساجد و مدارس دروس ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های  دروس نصب و اجرای داربست را انجام می دهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک راه آهن ، داربست فلزی ، نصب داربست ، اجاره داربست ، نصب داربست کن ، نصب داربست دهکده المپیک ، نصب داربست هروی ، نصب داربست زعفرانیه ، نصب دابست میرداماد ، نصب داربست درکه