نصب داربست دهکده المپیک

محله دهکده المپیک از محله‌های قدیمی و بااصالت شهر تهران محسوب میشود که به دلیل آب و هوای مناسب و موقعیت مکانی ایده آل از محبوبیت قابل توجه ای برخوردار است. بافت محله تقریباً قدیمی است و در کوچه پس کوچه‌ های آن هنوز نشانی‌هایی از تهران قدیم به چشم می‌خورد. البته تعداد زیادی از ساختمان‌های این محله بازسازی شده و در بعضی موارد حتی آپارتمان‌های نوساز و مدرن جای خانه های دو طبقه و ویلایی این محله خوش آب و هوا را گرفته است. محله دهکده المپیک شهر تهران یکی از محله‌های قدیمی، دنج و معروف تهران است که با حدود نیم قرن قدمت تاریخی در غرب تهران در منطقه ۲۲ واقع شده است. در ضلع شرقی این شهرک رودخانه و باغ‌ های کن و در ضلع شمالی آن رشته کوه‌های البرز قرار دارند، همچنین این محله محبوب دهکده المپیک تهران از ضلع جنوبی به اتوبان همت ختم می‌شود.

حال چگونگی شکل گیری این محله خوش آب و هوا را عنوان خواهیم کرد  دهکده المپیک همونطور که از اسمش مشخصه ارتباطی با جامعه ورزشی دارد در واقع میتونیم بگیم اولین برنامه ریزی برای احداث این محله به سال ۱۳۴۸ برمیگرده که قرار بر آن زمان بازی های آسیایی در شهریور سال ۱۳۵۳ در ایران در ورزشگاه آزادی فعلی صورت بگیره به همین دلیل قرار شد که این مکان را برای اسکان ورزشکاران کشورهای خارجی احداث کنند.

پس از اتمام بازی های آسیایی که از سال ۱۳۵۳ تا اولایل انقلاب طول کشید، دهکده المپیک جای خود را به محل برگزاری اردوی تیم های ملی داد و امروزهم ساختمان های این محله به کارکنان سازمان تربیت بدنی واگذار شد. آخرین آمار ۷۰۰ خانوار در این محله زندگی می کنند و بیشتر افراد ساکن در این محله همانطور که در متن  بالا به آن اشاره کرده ایم از کارکنان سازمان تربیت بدنی هستند.

نصب داربست دهکده المپیک

داربست در دهکده المپیک

محله دهکده المپیک یکی از محله های قدیمی و خوش آب و هوای شهر تهران است که  داربست پایداردر آن سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این منطقه غربی تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایداردر این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان عزیز این محله قدیمی شهر تهران را براورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست دهکده المپیک  و اجاره داربست فلزی در دهکده المپیک که به صورت انبوه بوده است.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله خوش آب و هوای شهر تهران بتوانند مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنمایند و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله دهکده المپیک :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی دهکده المپیک ، نصب داربست مساجد و مدارس دهکده المپیک ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های دهکده المپیک نصب و اجرای داربست را انجام می دهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک راه آهن ، داربست فلزی ، نصب داربست ، اجاره داربست ، نصب داربست کن ، نصب داربست هروی ، نصب داربست زعفرانیه ، نصب دابست میرداماد ، نصب داربست درکه