نصب داربست هروی

نصب داربست هروی

   محله هروی با جمعیتی حدود ۵۰۲۸۱ نفر در شمال شرق تهران قرار گرفته است. این محله از ادغام دو روستای سرسبز حسین‌آباد و مبارک‌آباد تشکیل شده است. محله هروی یکی از مراکز مهم تجاری و اداری شمال شرق تهران محسوب می‌شود. این محله در منطقه ۴ شهرداری تهران قرار دارد  و در همسایگی پاسداران، مجیدیه و سیدخندان قرار گرفته است. در غرب این محله پاسداران و در جنوب آن مجیدیه و سیدخندان واقع شده است.

علت نام‌گذاری این منطقه به محله هروی، به خانواده هروی برمی‌گردد. این خانواده از تحصیلات والایی برخوردار بودند و به دلیل فعالیت‌های خیری که برای مردم این منطقه انجام داده اند در این محله نامشان برای همیشه زنده مانده است.

تاریخچه محله هروی به ایت گونه بوده است که . این محله در زمان پادشاهان قاجار جزو روستاهای آباد سمت شمال شرق تهران بوده است. روستایی که در گذشته به مبارک‌آباد معروف بوده و در دوره پادشاهی مظفرالدین شاه قاجار، به صدراعظم او یعنی عین‌الدوله تعلق داشت. عین‌الدوله در این روستا عمارتی زیبا ساخت و نام آن را عین‌الدوله گذاشت.

پس از چندین سال به تدریج این روستای آباد، تازگی و طراوت خود را از دست داد. به همین دلیل کم کم رضاخان شروع به خرید اقساطی زمین‌های این روستا از عین‌الدوله کرد. پس از فوت او نیز این زمین‌ها به خاندان هروی تعلق گرفت. به همین دلیل این محله به هروی شهرت پیدا کرد و نام میدان هروی گویای تاریخ شنیدنی آن است.

خانواده هروی دو روستای مبارک‌آباد و حسین‌آباد را به صورت قسطی از رضاخان خریداری کردند که بعد از مرگ رضاخان محله هروی به طور کامل به این خانواده تعلق گرفت. رفته‌رفته بافت‌های قدیمی این منطقه کمرنگ شد و به مراکز تجاری و اداری تبدیل شدند. قسمت شرق هروی تهران نسبت به غرب آن بافت متفاوت‌تری دارد و دارای خیابان‌های باریک می‌باشد.

جالب است بدانید که در گذشته این محله، مکانی مناسب برای کاشت صیفی‌جات بوده و کشاورزی در آن رونق بسیاری داشته است. انار و انجیر این منطقه زبانزد بوده و نیازهای شهر را برطرف می‌کرده است. با از دست دادن طراوت محل، ساختمان‌سازی در هروی رونق گرفت و در اواسط دهه ۱۳۴۰ شمسی این روستا به شهر تهران، ضمیمه شد.

از جمله یادگاران قدیمی این محله، عمارت عین‌الدوله است. این عمارت بزرگ با دیوارهای زردرنگ و درهای چوبی‌اش، چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. زمانی جوزف استالین، فرانکلین روزولت و وینستون چرچیل برای شرکت در کنفرانس تهران، در این عمارت قدم گذاشته‌‌ و برای غلبه بر نیروهای متحدین و آلمان نازی، در ایوان آن به صحبت نشسته‌اند. اکنون این عمارت متعلق به شهرداری تهران است و در سال ۱۳۸۷ نگارخانه‌ای به نام برگ با هدف جذب آثار هنری در آن راه‌اندازی شده که جزو معتبرترین نگارخانه‌های ایران است.

داربست در هروی

محله هروی یکی از محله های قدیمی و خوش آب و هوای شهر تهران است که  داربست پایداردر آن سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این منطقه شرقی تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایداردر این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان عزیز این محله قدیمی شهر تهران را براورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست هروی  و اجاره داربست فلزی در هروی که به صورت انبوه بوده است.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله خوش آب و هوای شهر تهران بتوانند مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنمایند و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله هروی :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی هروی ، نصب داربست مساجد و مدارس هروی ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های هروی نصب و اجرای داربست را انجام می دهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک راه آهن ، داربست فلزی ، نصب داربست ، اجاره داربست ، نصب داربست کن ، نصب داربست زعفرانیه ، نصب دابست میرداماد ، نصب داربست درکه ، نصب داربست جنت آباد