نصب داربست پردیس

نصب داربست پردیس

شهر پردیس مرکز شهرستان پردیس است که اولین بار در آذر سال ۹۱ متشکل از بخش های بومهن و جاجرود در استان تهران احداث گردید و پردیس به عنوان پانزدهمین شهرستان استان تهران معرفی شد. این شهرستان تا به امروز پیشرفت بسیاری داشته و گسترش وسیعی یافته است. این شهرستان از سمت غرب با تهران، از سمت شرق به شهرستان دماوند، از سوی شمال به شهرستان شمیرانات و از سوی جنوب به شهرستان پاکدشت محدود میگردد. شهرستان پردیس ۵۵ آبادی و روستا و دو شهر پردیس و بومهن را در خود جای داده است و از مساحتی در حدود ۲۷۶ کیلومترمربع برخوردار است.

با محدودیت هایی که برای تراکم ساخت و ساز در تهران ایجاد شد، استقبال مردم برای سکونت در پردیس افزایش یافت و همین موضوع سبب افزایش قیمت زمین و مسکن در این شهر شد. طبق آمار ثبت شده در دفتر واگذاری زمین در تابستان سال ۸۴ پردیس در حدود ۵۲۰۰۰ نفر جمعیت داشت در حالی که در فرودین سال ۸۲ جمعیت این منطقه در حدود ۱۵۴۰۰ نفر بود. این اعداد نشان میدهد که در طی مدت یک سال و نیم در حدود ۳۶۶۰۰ نفر به این شهر جدید مهاجرت کردند و در آنجا ساکن گشتند. امروزه این شهرستان بیش از ۲۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است.

گروه داربست فلزی پایدار در طی سالیان متمادی با انجام پروژه های انبوه بسیاری در پردیس و سایر شهرها، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی انبوه به شمار می رود که در تمامی شهرها نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این شهرها از خدمات داربست پایدار رضایت خاطر کامل دارند. از همین رو ساکنین عزیز منطقه پردیس جهت اجاره داربست فلزی انبوه و همچنین نصب داربست پردیس کافی است با تیم ما تماس بگیرند.