نصب داربست میگون

نصب داربست میگون

منطقه میگون جزو مناطق واقع در شهر اوشان، فشم، میگون استان تهران میباشد. این منطقه از نظر آب و هوایی بسیار بکر است و در ایام تعطیل گردشگران زیادی را به خود جذب میکند. شاید برایتان سوال شود که نام میگون چه معنایی دارد، در پاسخ به این سوال باید گفت ک هواژه میگون از دو کلمه می به معنی شراب و گون به معنی مانند تشکیل شده است و تلفیق این دو کلمه به معنی همانند شراب است. دلیل این نامگذاری از آن رو است که این منطقه آنقدر فرح بخش بوده است که آن را به می تشبیه کرده اند.

اهالی اصیل این منطقه از گویش قصرانی و زبان مازندرانی برای گفتگو استفاده میکنند. در این منطقه باغات بسیاری وجود دارد و محصولات آنها اغلب گیلاس، آلبالو، سیب، گردو و فندق درجه یک است.

در لغتنامه دهخدا توصیفی از منطقه میگونه آمده است و به این شرح است که میگون قصبه ای (آبادی) است واقع در دهستان رودبار قصران بخش افجه شهرستان تهران که در ۲۵هزارگزی شمال افجه قرار دارد. این آبادی حدود بیست هزار نفر جمعیت دارد و رودخانه شمشک آب این منطقه را تأمین میکند. راه شوسه و قلمستان در آن واقع است و از باغات بسیار، میوه های متنوع، غلات، ارزن و عسل برخوردار است. همچنین در این منطقه امامزاده ای به نام امامزاده سید میر سلیم قرار دارد که زیارتگاه محلی های اینجا است.

برای رفتن به میگون از طریق اتوبان شهید بابایی به سمت شرق تهران باید رفت و از آنجا به پل خیابان استخر میرسیم سپس به طرف شمال حرک میکنیم تا به سه راهی گردنه قوچک خواهیم رسید و باید گردنه قوچک را به طرف پایین برویم تا به میدان لشگرک برسیم. در این میدان مسیر سمت چپ به طرف اوشان و فشم است و دوباره در میدان اصلی فشم نیز مسیر سمت چپ را میرویم تا به منطقه میگون برسیم.

از جمله مکان های توریست پذیر مهم این منطقه میتوان به هتل جهانگردی میگون اشاره کرد که در مرتفع ترین قسمت منطقه واقع شده است. همچنین مدرسه یخنوردی میگون نیز بزرگترین مدرسه یخنوردی خاورمیانه محسوب میشود و در فصل زمستان ورزشکاران زیادی را به خود جذب میکند.

تیم داربست فلزی پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست و اجاره داربست فلزی در مناطق مختلف استان تهران همچون میگون برخوردار است. در طی این سالها با انجام پروژه های انبوه بسیار و همکاری موفق با برج سازان، به عنوان یکی از فعال ترین شرکت های این حوزه به شمار می رود. مردم عزیز منطقه میگون جهت اجاره داربست فلزی انبوه و همچنین نصب داربست میگون کافی است با تیم حرفه ای ما تماس بگیرند.