نصب داربست جاجرود

نصب داربست جاجرود

رودخانه جاجرود یکی از رودخانه های استان تهران می باشد که از ارتفاعات البرز آغاز شده و در آخر وارد دریاچه نمک می شود. این رودخانه از میان شهر جاجرود عبور می کند و در سمت جنوبی تهران به رودخانه کرج متصل می گردد. شهر جاجرود نیز جزوی از شهرستان پردیس استان تهران به شمار می رود.

نام جاجرود برگرفته شده از محله ای قدیمی به نام جائیج یا جاج است که در در شهر لواسان واقع است و در سمت شمالی رودخانه جاجرود قرار دارد. این محله در گذشته های دور شهری کوچک بود که به نسبت دیگر قسمت های لواسان از آبادانی بیشتری برخوردار بود اما بعد از حمله مغولان به طور کامل تخریب شد و تا چند صد سال هیچ کس در آنجا سکونت نمیکرد.

خسروآباد که مرکز جاجرود می باشد در دوران قاجار متعلق به کامران میرزا پسر ناصرالدین شاه بود تا اینکه در سال ۱۳۰۰ یک دعوای حقوقی بین میرزا علی محمد خان منفرد و کامران میرزا ایجاد شد و دادگاه دستور توقیف ملک کامران میرزا را صادر کرد.

جاجرود منطقه ای بسیار خوش آب و هوا است که جاذبه های طبیعی زیادی دارد. هنگامی که اهالی تهران از شلوغی شهر تهران خسته می شوند در ایام تعطیل و آخر هفته ها اغلب به جاجرود می روند و در کنار بستر رودخانه پیک نیک می کنند.

گروه داربست فلزی پایدار در طی سالیان متمادی با انجام پروژه های انبوه بسیاری در جاجرود و سایر شهرها، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی انبوه به شمار می رود که در تمامی شهرها نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این شهرها از خدمات داربست پایدار رضایت خاطر کامل دارند. از همین رو ساکنین عزیز منطقه جاجرود جهت اجاره داربست فلزی انبوه و همچنین نصب داربست جاجرود کافی است با تیم ما تماس بگیرند.