نصب داربست شهرک راه آهن

نصب داربست شهرک راه آهن

  محله شهرک راه آهن از محلات منطقه ۲۲ شهر تهران است. عمر چندانی از تاسیس شهرک راه آهن نمی گذرد و سابقه تشکیل این محله تقریبا به حدود سی سال پیش می رسد.‌ نام جدید این شهرک ، شهرک گلستان می باشد و شهرداری تهران نام این منطقه را تعقییر داد ، شهرک راه آهن در سال های گذشته توانسته  به عنوان محله ای طراز اول در بین محلات مجاور خود را مطرح کند. پتانسیل بالای این منطقه  محبوب برای ایجاد اماکن تفریحی و بزرگ بسیار بالا بوده و اماکنی مانند دریاچه چیتگر ، آبشار تهران ، مجموعه ایران مال ، تهران مال ، مرکز خرید طوبی و بسیاری دیگر از بهترین مراکز خرید تهران ومناطق دیدنی تهران در این منطقه احداث شده است. این اتفاقات باعث شد تا شهرک راه آهن به یکی از بهترین محلات غرب تهران تبدیل کردد.

    شهرک گلستان در گذشته جزو اراضی بایر میان شهرهای تهران و قزوین بوده است. در جنوب این منطقه ما شاهد مسیر تردد بین این شهرها بودیم که بقایای آن در قلعه چیتگر ، وردآورد و کاروانسرای سنگی هنوز موجود است. اما در خود شهرک راه آهن چنین بقایایی موجود نیست و شاید بتوان گفت این اراضی که جزو اراضی خالصه بوده ، در قدیم جزئی از راضی روستای کن بوده است، چرا که محدوده قدیم روستای کن تا حدود وردآورد امتداد داشته است. در شمال این منطقه نیز کوه های لتمان کن قرار دارد و لتمان نیز از اراضی روستای کن بوده است ، بنابراین می توان گفت که شهرک راه آهن در زمانی دورتر از جمله اراضی کن محسوب میشده است.

گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست شهرک راه آهن و اجاره داربست فلزی انبوه در منطقه شهرک راه آهن بوده است مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا همشهریان عزیز شهرک راه آهن بتوانند مستقیم با کارشناسان شرکت ارتباط برقرارنموده  و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در شهرک راه آهن :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی ، نصب داربست مساجد و مدارس ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله های شهرک راه آهن نصب و اجرای داربست را انجام می دهد  در اینجا به مناطق پوشش داده شده جهت نصب داربست می پردازیم :  نصب داربست در دریاچه چیتگر  ، نصب داربست در مجموعه ایران مال  ، نصب داربست در شهرک قائم  ،نصب داربست در محله هوانیروز ،  نصب داربست در زیبادشت ،  نصب داربست در دهکده المپیک ، نصب داربست در محله کوهک  ، نصب داربست در محله چیتگر ، نصب داربست در پیکان شهر ، نصب داربست در محله سرو آزاد ،  نصب داربست در بلوار امیر کبیر ، نصب داربست دربلوار برادران زینعلی ، نصب داربست دربلوار کاشان ، نصب داربست در میدان موج و نصب داربست در بلوار دریاچه به طور مستمر اجرا می‌شود.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک آزادی ، نصب داربست تهرانسر ، نصب داربست دریاچه چیتگر ، نصب داربست شهرک غرب ، نصب داربست مرزداران ، نصب داربست کن ، نصب داربست شهرک اکباتان ، نصب داربست نیاوران ، نصب داربست گیشا ،  نصب داربست فرشته ، نصب داربست ستارخان