نصب داربست تهرانسر

نصب داربست تهرانسر

محلهٔ تهرانسر در منطقه ۲۱ شهرداری شهرتهران قرار دارد. محله تهرانسر خود به ۷ بخش تهرانسر شمالی، تهرانسر شرقی، تهرانسر مرکزی (بلوار اصلی و خیابان خسروپرویز)، تهرانسر غربی، باشگاه نفت، شهرک پاسداران و شهرک دریا تقسیم می‌شود. تهرانسر از محله‌های غرب تهران محسوب می‌شود که تا قبل از سال ۸۰ جمعیت چندانی نداشت. تهرانسر برای سکونت از محله‌های مقرون به صرفه و مناسب برای خرید خانه و حتی اجاره خانه محسوب می‌شود. به همین علت است که جمعیت این منطقه  نسبت به گذشته افزایش پیدا کزده است. و دیگر محلهٔ خلوتی به شمار نمی‌رود. تهرانسر از شمال به جاده مخصوص و از جنوب به بزرگراه فتح ختم می‌شود. همچنین از شرق به فرودگاه مهرآباد و از غرب  به بزرگراه آزادگان ختم می شود.

جمعیت محله تهرانسر بیش از ۱۰۰ هزار نفراست که به علت وجود هوای نسبتاً پاک این محله به نسبت مناطق دیگر کلانشهر تهران وهمچنین امکانات رفاهی و درمانی، دسترسی و … تهرانسر به یکی از محله‌های مهاجرپذیر مبدل گشته‌است و میتوان گفت جمعیت آن رو به افزایش است.

پیشینه محله تهرانسر

محله تهرانسر در گذشته شکارگاه سلطنتی قاجار بوده است. زمین‌های بکر و سرسبزی داشته و به واسطه چشمه‌ای که در شرق تهرانسر قرار داشته، کشاورزی در آن رونق می‌گیرد. بعدها توسط افرادی خریداری شده و به تملک در می آید.

در زمان پهلوی اول و پهلوی دوم  در دست مالکی به نام خلیل معنوی بوده است که بعد ها از او خریداری می‌شود و در اختیار شرکت‌هایی مانند نفت قرار می‌گیرد. ابتدا برای کارمندان شرکت نفت خانه‌سازی می‌شود و همزمان با اجرای این پروژه نام شهرک را تهرانسر می‌گذارند. بعدها بسیاری از کارخانه‌های جاده مخصوص کرج، برای پرسنل خود در محله تهرانسر خانه می‌سازند. آخرین مورد شرکت تعاونی کارگران نیروی دریایی ارتش است که در شهرک دریا قرارگرفته است.

داربست فلزی تهرانسر

شعبه اصلی داربست پایدار در محله تهرانسر می باشد و این مجموعه سابقه درخشان و بسیار طولانی در این منطقه رضایت ۱۰۰ درصدی همشهریان عزیز محله تهرانسر را براورده نموده است. گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست در تهرانسر و اجاره داربست فلزی در تهرانسربه صورت انبوه بوده است مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز تهرانسر بتوانند مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده  و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه قدرتمند پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله تهرانسر :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی ، نصب داربست مساجد و مدارس ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله های تهرانسر نصب و اجرای داربست را انجام می دهد  در اینجا به مناطق پوشش داده شده جهت نصب داربست می پردازیم :  نصب داربست در بلوار لاله  ، نصب داربست در بلوار بهشتی  ، نصب داربست در شهرک بازرگان ، نصب داربست در شهرک دریا ، نصب داربست در خیابان بهشتی ، نصب داربست در خیابان رجایی ، نصب داربست در شهرک استقلال ، نصب داربست در شهرک پاسداران ، نصب داربست در باشگاه نفت  و در تمام مناطق تهرانسر  به طور مستمر اجرا می‌شود.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک راه آهن ، داربست فلزی ، نصب داربست ، اجاره داربست ، نصب داربست دریاچه چیتگر ، نصب داربست شهرک غرب ، نصب داربست مرزداران ، نصب داربست کن ، نصب داربست شهرک اکباتان ، نصب داربست نیاوران ، نصب داربست گیشا ،  نصب داربست فرشته ، نصب داربست ستارخان ، نصب داربست جردن ، نصب داربست ازگل