نصب داربست شهرک غرب

نصب داربست شهرک غرب

در این جا می خواهیم درباره محله شهرک غرب از محلات خوش‌نام شمال‌غربی تهران و جز مناطق خوش‌آب‌ وهوا و مرفه‌نشین پایتخت صحبت کنیم. این محله واقع در منطقه ۲  شهرداری تهران بزرگ است. در این محله بیشترین ، خانه‌های ویلایی با معماری خیره‌ کننده‌ و متفاوت را تهران خواهید دید ، اغلب به سبک غربی و خصوصا آمریکایی،این خانه های ویلایی ساخته شده است .

خیابان‌های این منطقه  عریض و کوچه‌باغ‌ها مدرن و استاندارد طراحی شده‌ است. همچنین امکانات رفاهی، درمانی و خدماتی محله در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد. تراکم جمعیت پایین و دسترسی به شاه‌راه‌های شهری بسیارآسان است. بافت این محله بیشتر مسکونی است و اماکن اداری و دولتی در آن کمتر به چشم می‌خورد. امنیتبسیار بالای این منطقه جذابیت خاصی برای سکونت در آن ایجاد کرده است.

درمورد گذشته این محله، باید گفت این محله روستایی خوش آب‌وهوا و سرسبز بوده است به نام  «خُوَردین»، روستایی که در زمان ناصرالدین‌شاه، ابتدا متعلق به املاک مستوفی الممالک بوده است. این روستا در آن روزگار با مدیریت کدخدا اداره می‌شد. ریش‌سفیدان نقش مشاور داشتند و مرجع حل اختلافات اهالی بودند. این روستا در شش کیلومتری جنوب‌شرقی امام زاده صالح فرحزاد قرار گرفته و دو کیلومتر با ده‌ونک فاصله داشت. جمعیتِ ناچیز و کمتر از ۱۰۰ نفره‌اش، همه مسیحی بودند.

بعد از اشغال کشورمان توسط متفقین در زمان جنگ جهانی دوم و حکومت محمدرضا پهلوی، در شهریور ۱۳۲۰ پای اولین متخصصان و مستشاران خارجی جهت فعالیت در بخش‌های مختلف علمی، صنعتی و عمرانی برای مدرنیته کردن ایران نوین طبق برنامه‌ریزی شاه باز شد. آمریکایی‌ها  در آغاز دهه ۴۰ خورشیدی عزم‌شان را برای ساخت شهرکی مشابه و مطابق الگوهای معماری و شهرسازی فرهنگ آمریکایی جزم کردند. پس از جستجو برای زمین مناسب جهت اجرای این تصمیم، کارشناسان آن‌ها روستای خوردین را برای اجرای این طرح بلندپروازانه مناسب دیدند.

اراضی روستا تفکیک شدند و شرکت‌های بزرگ ساختمان‌سازی خارجی و داخلی، تحت نظارت مهندسین آمریکایی شروع به ساختن خانه‌های ویلایی و ساختمان‌هایی چند طبقه براساس مدل نمونه برج‌های مسکونی در آمریکا کردند. تا این شباهت در معماری و اصول شهرسازی مرهمی باشد بر زخم دوری از وطن ساکنین این شهرک و همچنین آغازگر تلاشی برای تغییر چهره قدیمی شهر تهران به شهری مدرن.

ابتدا این محله شهرک فرحزاد نام داشت. همان‌طور که گفته شد معماری و اصول شهرسازی براساس الگوهای غربی بود. بخش اصلی و مهم اجرای این طرح توسط آمریکایی‌ها اجرا شد. بعدها هم همان‌ها جمعیت غالب ساکنین این شهرک را تشکیل دادند. این موارد باعث شدند تا این محله به نام «شهرک غرب» شهرت یابد.

موقعیت جغرافیایی شهرک غرب

این محله  از شرق به بزرگ‌راه چمران می‌رسد و بخش غربی آن به رودخانه پونک راه دارد. بلوار دریا و بزرگراه نیایش در شمال شهرک غرب قرار دارند و از جنوب به بزرگراه شیخ فضل الله، همت و حکیم ختم می‌شود.

نصب داربست شهرک غرب

شهرک غرب یکی از محله هایی است که  داربست پایداردر آن بسیار فعال است  با فعالیت مجموعه پایداردر این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و  رضایت ۱۰۰ درصدی همشهریان عزیز محله دشهرک غرب را براورده نموده است. گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست شهرک غرب و اجاره داربست فلزی در شهرک غرب به صورت انبوه بوده است مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله خوش آب و هوا بتوانند مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده  و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله شهرک غرب :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی محله شهرک غرب ، نصب داربست مساجد و مدارس شهرک غرب ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله های شهرک غرب نصب و اجرای داربست را انجام می دهد  در اینجا به مناطق پوشش داده شده جهت نصب داربست می پردازیم :  نصب داربست درایران زمین ، نصب داربست در هرمزان  ، نصب داربست در بلوار دادمان ، نصب داربست در بلوار ایوانک ، نصب داربست در بلوار پاکنژاد ، نصب داربست دربدخشان ، نصب داربست در خیابان گل افشان  ، نصب داربست در خیابان سپهر، ، نصب داربست در فاز هفت و تمامی فاز های این منطقه   و در تمام مناطق شهرک غرب به طور مستمر اجرا می‌شود.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک راه آهن ، داربست فلزی ، نصب داربست ، اجاره داربست ، نصب داربست مرزداران ، نصب داربست کن ، نصب داربست شهرک اکباتان ، نصب داربست نیاوران ، نصب داربست گیشا ،  نصب داربست فرشته ، نصب داربست ستارخان ،  نصب داربست کامرانیه ، نصب داربست جردن ، نصب داربست ازگل