نصب داربست فشم

نصب داربست فشم

شهر اوشان فشم میگون یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات است که مرکز بخش رودبار قصران استان تهران نیز می باشد. دلیل نام این شهر این است که از سه محله اصلی به نام فشم، ‌اوشان و میگون تشکیل شده است که در زبان عامیانه مردم آن را اوشون فشم خطاب می کنند.

این شهر همراه با باغ های بسیار است که در رشته کوه های البرز و ۲۵ کیلومتری شمال شرقی تهران واقع شده است. از آنجایی که شهر اوشان فشم میگون در کوهپایه قرار دارد منطقه ای سردسیر بوده و زمستان و پاییز سرد و پر باران و برفی دارد به گونه ای که در شمال این شهر سه پیست اسکی شمشک، دربندسر و دیزین را ساخته اند تا از برف این منطقه نهایت استفاده را ببرند.

این شهر که گاهی به آن شهر رودبار قصران نیز می گویند در سال ۱۳۳۸ تاسیس شد و در آن زمان تنها سه محله اوشان، فشم و میگون را در بر می گرفت و از همین رو اسم شهر به گونه ای شد که نام هر سه محله در آن گنجانده شد. بعدها با گذشت زمان در اثر توسعه شهرسازی برخی از روستاها و محله های اطراف رودبار قصران همچون رودک، امین آباد، کلوگان و … به این شهر افزوده شدند.

طبق سرشماری که سال ۱۳۹۰ در ایران انجام شد جمعیت شهر اوشان فشم میگون شامل ۷۹۹۴ نفر مرد و زن بود.

گروه داربست فلزی پایدار در طی سالیان متمادی با انجام پروژه های انبوه بسیاری در اوشان فشم میگون و سایر شهرها، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی انبوه به شمار می رود که در تمامی شهرها نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این شهرها از خدمات داربست پایدار رضایت خاطر کامل دارند. از همین رو ساکنین عزیز منطقه فشم جهت اجاره داربست فلزی انبوه و همچنین نصب داربست فشم کافی است با تیم ما تماس بگیرند.