نصب داربست شهرک اکباتان

نصب داربست شهرک اکباتان

شهرک اکباتان با مساحتی حدود ۵٫۹۴ کیلومتر مربع از محلات غربی شهرتهران محسوب می شود و در ناحیه ۶ منطقه ۵ شهرداری تهران قرار دارد. همسایه های شرقی شهرک اکباتان، شهرک آپادانا و کوی بیمه هستند. شهرک اکباتان از شمال با بزرگراه تهران کرج و از جنوب با بزرگراه شهید لشکری محدود شده است. در غرب این منطقه نیز نمایشگاه صنایع هوایی قرار گرفته است. محله شهرک اکباتان به ۳ فاز تقسیم شده است.

تاریخچه شهرک اکباتان 

مهندس گلزار شبستری یکی از دانشجویان فارغ التحصیل و با استعداد دانشگاه بزرگ تهران بود . وی برای سکونت خود و خانوده اش در شهر تهران، در یک زمین ۴۰۰ متری آپارتمانی دو واحدی را ساخت . این خانه بسیار جلب توجه می کرد و دارای معماری خاصی بود. به همین دلیل توجه یکی از ملاکین شهر تهران را به خود جلب کرد و اصرار زیادی به خرید این خانه نمود. اما مهندس گلزار حاضر به فروش آپارتمان خود نشد تا اینکه فرد مورد نظر مبلغی معادل با دو برابر قیمت تمام شده ساختمان به علاوه واگذاری ۱۰۰ هزار مترمربع از مساحت زمین های کنونی اکباتان را به وی پیشنهادکرد ومعامله انجام شد. از همان موقع نطفه ساخت شهرکی بزرگ در ذهن مهندس گلزار نقش بست.

در بسیاری از منابع خوانده ایم  که مهندس گلزار در سن ۲۴ سالگی اقدام به طراحی و ساخت شهرک اکباتان کرده است  که این مطلب کاملا غلط است زیرا قدمت این شهرک حدود ۴۰ الی ۵۰ سال است و باتوجه به سن مهندس گلزار که هم اکنون ۹۰ ساله می باشد، نشان از این دارد که وی در بهار ۴۰ سالگی خود اقدام به طراحی و ساخت این شهرک زیبا کرده است. همان طور که خودش نیز طی مصاحبه ای همین سن را عنوان کرده است.

نصب داربست شهرک اکباتان

شهرک اکباتان یکی از شهرک های قدیمی است که  داربست پایداردر آن بسیار فعال بوده است و پروژه های بسیاری در این منطقه اجرا نموده است  با فعالیت مجموعه پایداردر این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و  رضایت ۱۰۰ درصدی همشهریان عزیزاین شهرک را براورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست شهرک اکباتان و اجاره داربست فلزی در شهرک اکباتان که به صورت انبوه بوده است.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این شهرک زیبا بتوانند مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنمایند و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در شهرک اکباتان :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی شهرک اکباتان ، نصب داربست مساجد و مدارس اکباتان ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی قسمت های اکباتان  نصب و اجرای داربست را انجام می دهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک راه آهن ، داربست فلزی ، نصب داربست ، اجاره داربست ، نصب داربست کن ، نصب داربست نیاوران ، نصب داربست گیشا ،  نصب داربست فرشته ، نصب داربست ستارخان ،  نصب داربست کامرانیه ، نصب داربست جردن ، نصب داربست ازگل ، نصب داربست ولنجک ، نصب داربست بلوار فردوس