نصب داربست بلوار فردوسنصب داربست بلوار فردوس

بلوار فردوس، بلوار و محله‌ای در دل محله صادقیه  در غرب شهر تهران است که در منطقه ۵ شهرداری شهر تهران قرار دارد. این بلوار از میدان صادقیه آغاز می‌شود و به بزرگراه ستاری امتداد دارد، و به دو قسمت بلوار فردوس شرقی و غربی تقسیم می‌شود.

بلوار فردوس شرق، از شمال به بلوار آیت‌الله کاشانی، از جنوب به بزرگراه تهران-کرج، از شرق به میدان صادقیه و بزرگراه جناح و از غرب به بزرگراه ستاری منتهی می شود و بلوار فردوس غرب، از بزرگراه ستاری در شرق شروع شده و تا بزرگراه باکری در غرب ادامه می‌یابد.

این محله، چهل، پنجاه سال پیش جزو مناطق خارج از شهر تهران محسوب میشد ولی حالا به یکی از مناطق پر جمعیت شهر تهران تبدیل شده که لبریز از آپارتمان و مجتمع‌های مسکونی متعدد است.

بلوار فردوس به‌عنوان یکی از محله‌های صادقیه، یکی از محلات قدیمی تهران است که عمر ساخت و ساز و شهرنشینی در آن به نیم قرن می‌رسد. این محله قدیمی، در سال‌های دور که هنوز پای ساخت و ساز به آن نرسیده بود، خاطره مزارع و کشتزارهای پوشیده از گندم روستای طرشت را در خود دارد.

زمانی که زائران مسیر امامزاده داوود و روستای کن، از محله صادقیه عبور می‌کردند و در قهوه‌خانه‌های محله بلوار فردوس فعلی، اتراق می‌کردند.

اما بعد از شروع روند ساخت و ساز در غرب تهران و به ویژه محله صادقیه آن زمان و تقسیم زمین‌ها به قطعات ۳۰۰ و ۴۰۰ متری، خانه‌های بزرگ و حیاط‌دار در این محله ساخته شد. در سال‌های بعد و در دهه‌های ۶۰ و ۷۰، روند نوسازی و آپارتمان‌سازی در این محله شتاب گرفت و با پیوستن بعضی از این زمین‌ها به یکدیگر، آپارتمان‎‌ها و مجتمع‌های مسکونی ساخته شد و این محله به منطقه‌ای پر جمعیت و مملو از متراژهای مختلف آپارتمان تبدیل شد.

از سال ۱۳۷۸ که ایستگاه متروی صادقیه راه‌اندازی و ایستگاه صادقیه به ایستگاه امام‌خمینی متصل شد، بلوار فردوس از نظر مسیر حمل و نقل عمومی و دسترسی به مترو موقعیت ممتازی پیدا کرد و سیل درخواست‌ها برای سکونت در این محله بیشتر شد.

مهم‌ترین ویژگی محله فردوس شرق ، دسترسی مستقیم به متروی صادقیه و همچنین ایستگاه و پایانه‌های تاکسی و اتوبوسرانی در کنار ایستگاه مترو می باشد. به علاوه در ایستگاه تاکسی نزدیک مترو، می‌توان سوار بر تاکسی‌هایی شد که ساکنان محل را تا سر خیابان های این محله می‌رساند.

خیابان‌های اصلی محله بلوار فردوس شرق شامل خیابان ابراهیمی، خیابان حسینی، خیابان وفاآذر، خیابان مالکی، خیابان رامین، خیابان جهرمی، خیابان ولیعصر و خیابان حسن آباد هستند.

بلوار فردوس غرب، با کشیده شدن بزرگراه ستاری، از بخش شرقی بلوار جدا شد و البته از سال ۹۸ با تصویب شورای شهر به نام زنده یاد ناصر حجازی سرمربی فقید تیم استقلال، بلوار حجازی نام‌گذاری شد. محله بلوار فردوس غرب، از شمال به بزرگراه علامه جعفری، از شرق به بزرگراه ستاری، از غرب به کوی ارم و از جنوب به اتوبان تهران-کرج منتهی می‌شود.

بلوار فردوس غرب بافت نسبتا متفاوتی نسبت به فردوس شرق دارد. سمت غربی محله بلوار فردوس فروشگاه و مراکز خرید کمتری دارد و به همین دلیل خلوت‌ تر و کم ترافیک‌ تر است و فضای دنج و خلوت این قسمت، مزیت اصلی‌اش نسبت به بخش شرقی آن است.

از خیابان‌های اصلی محله بلوار فردوس غرب می‌توان از خیابان بهار شمالی و جنوبی (اسپندارفر)، خیابان ورزی شمالی و جنوبی، خیابان پروانه، بلوار شقایق و خیابان لاله نام برد.

داربست در بلوار فردوس

محله بلوار فردوس یکی از محله های قدیمی شهر تهران است که  داربست پایداردر آن سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این منطقه غربی تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایداردر این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان عزیز این محله قدیمی شهر تهران را براورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست بلوار فردوس  و اجاره داربست فلزی در بلوار فردوس که به صورت انبوه بوده است.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله غربی شهر تهران بتوانند مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنمایند و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله بلوار فردوس :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی بلوار فردوس ، نصب داربست مساجد و مدارس بلوار فردوس ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های  بلوار فردوس نصب و اجرای داربست را انجام می دهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک راه آهن ، داربست فلزی ، نصب داربست ، اجاره داربست ، نصب داربست کن ، نصب داربست دروس ، نصب داربست دهکده المپیک ، نصب داربست هروی ، نصب داربست زعفرانیه ، نصب دابست میرداماد