نصب داربست زعفرانیه

محله زعفرانیه از لحاظ جغرافیایی در منطقه یک شهر تهران و شمال پایتخت قرار گرفته است. این محله خوش آب و هوا از مرتفع ‌ترین محله‌ های شهر تهران میباشد که در ارتفاع ۱۶۵۰ الی ۱۸۰۰ متر از سطح دریا قرار گرفته است. این ارتفاع وضعیت آب و هوای محله زعفرانیه را بسیار مطلوب نموده.

این محله  از شمال محدود به ارتفاعات توچال ، از جنوب محدود به خیابان ولی عصر ، محله باغ فردوس و محله محمودیه ، از شرق محدود به تجریش و دربند و از غرب با ولنجک همسایگی دارد.

زعفرانيه محله شمالی تهران و محله‌ای زیبا که درون بن‌بست کوه‌پایه‌های البرز قرار گرفته است. بنا بر تاریخچه زعفرانیه این محله نسبت به دیگر محله‌های شمیرانات جوان‌تر است و شکل‌گیری آن به پس از سده‌ی چهارم هجری بازمی‌گردد. طبق تاریخچه زعفرانیه در ابتدا «حسین علی خان معیر الممالک» زمین‌های  زعفرانیه و باغ فردوس را خرید و سپس امارت مجلل باغ فردوس را در آن‌جا ساخت.

تاریخچه محله زعفرانیه نشان می‌دهد تا دوران رضا شاه همچنان بخشی از زمین‌های زعفرانیه بایر و قسمت‌های دیگر آن کشتزار کشاورزان شمیرانی بود که در آن به کشت گندم مشغول بودند تا این‌که با کمک‌های شوکت الملک مقدار زیادی زعفران در سعد آباد کشت شد که محصول خوبی را نیز به بار آورد، همین شد که بنا بر تاریخچه زعفرانیه این محله به علت نزدیکی به این کشتزار به نام زعفرانیه معروف شد.

بنا بر تاریخچه زعفرانیه مهاجران اولی که قدم به این محله گذاشتند و موجب رشد و توسعه‌ی آن شدند طایفه‌هایی به نام اکبری، زارعی و سپانلو بودند که از سمت اصفهان و گرگان به این بخش از شمیرانات آمدند.

یکی از قدیمی‌ترین قسمت‌های محله زعفرانیه اسدآباد نام دارد، این محله شمالی پایتخت جایی است که هنوز ساکنان قدیمی آن به یاد روزهای خوش آب و هوا و چیدن میوه‌های تازه از درخت‌های سبز باغ‌ زندگی می‌کنند. از معروف‌ترین این باغ‌ها می‌توان به باغ زند کریمی، باغ خانم مروان، باغ حاجی کلاهی و باغ خیامی اشاره نمود. در حال حاضر تنها باغ خیامی است که با حفظ شکل و شمایل قدیمی خود می‌تواند رهگذران را با خود به گذشته‌های دور ببرد.

نصب داربست زعفرانیه

داربست در زعفرانیه

محله زعفرانیه یکی از محله های قدیمی و خوش آب و هوای پایتخت است که  داربست پایدار در آن سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این منطقه شمالی تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایدار در این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان عزیز این محله قدیمی شهر تهران را براورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست زعفرانیه  و اجاره داربست فلزی در زعفرانیه که به صورت انبوه بوده است داراست.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله خوش آب و هوای شهر تهران بتوانند مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله زعفرانیه :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی زعفرانیه ، نصب داربست مساجد و مدارس زعفرانیه ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های زعفرانیه نصب و اجرای داربست را انجام می دهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک راه آهن ، داربست فلزی ، نصب داربست ، اجاره داربست ، نصب داربست کن ، نصب دابست میرداماد ، نصب داربست درکه ، نصب داربست جنت آباد ، نصب داربست امیرآباد ، نصب داربست پونک