نصب داربست امیرآباد

محله اَمیرآباد یکی از محله‌های شهر تهران است. امیرآباد در منطقه ۶ شهرداری تهران واقع شده و نام خیابان اصلی آن خیابان کارگرشمالی است. خیابان امیرآباد یکی از خیابان های اصلی و بزرگ تهران است که از محدوده انرژی اتمی و آ. اس. پ شروع می‌شود تا ایستگاه راه آهن امتداد دارد. بعد از میدان انقلاب اسلامی، نام محله امیرآباد محدود به خیابان کارگر شمالی شد.
امیرآباد از سمت شرق به بزرگراه کردستان و محله یوسف‌آباد امتداد دارد، از سمت غرب به بزرگراه چمران و محله گیشا امتداد پیدا میکند، از شمال به بزرگراه شهید همت و محله ده ونک و از سوی جنوب به بلوار کشاورز محدود می‌شود.
بخش‌های متعددی از دانشگاه تهران در این محله واقع شده‌اند؛ از جمله می‌توان به دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، دانشکده علوم اجتماعی، دانشکده اقتصاد، دانشکده مدیریت، پردیس شماره ۲ دانشکده‌های فنی، دانشکده فیزیک و دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی اشاره نمود. ورزشگاه دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران و مؤسسه چاپ و انتشارات دانشگاه تهران از اماکن مهم آن به حساب می آیند. علاوه بر بخش‌هایی از دانشگاه تهران، پردیس دانشگاه تربیت مدرس نیز در این محله واقع شده است.
تاریخچه محله امیرآباد
میرزا تقی خان امیر کبیر علاوه بر سایر اقدامات عمرانی در کشور ، امیر آباد را نیز در فاصله ی ۵ کیلو متری شمال غربی شهر آباد کرد. اعتماد السلطنه در این باره نوشته است : ” امیر در این قریه علاوه بر احیای اراضی و ایجاد قنات های متعدد ، باغ و امارتی معتبر نیز احداث کرد و به واسطه آب و هوای مطبوع تر آن نسبت به تهران اغلب برای استراحت به آنجا میرفت ” ناصرالدین شاه نیز به سبب نزدیکی این قریه به شهر برای تفریح به آنجا سفر میکرد
. وی در یکی از این سفر ها دستور احداث قورخانه را در کنار قریه امیر آباد داد. ظاهرا قورخانه همان قزل قلعه بوده که وسایل لشکری در آن نگهداری میشده است . بعد ها قزل قلعه در اختیار ساواک قرار گرفت و به زندان سیاسی تبدیل شد (این زندان پس از انقلاب اسلامی تخریب و در قسمتی از فضای آن میدان میوه و تره بار ایجاد گردید. ) قسمت اعظم دیگری از زمین های محله امیر آباد تا قبل از سال ۱۳۲۰ ، محل کشت گندم و جو بود. از سال ۱۳۲۰ تا ۱۳۲۴ امیر اباد در اختیار نیروهای نظامی آمریکایی قرار گرفت که بر حسب نیاز ساختمان هایی در آن احداث کردند ، ازجمله خوابگاه سربازان ،تعمیرگاه موتوری ، ساختمان بهداری ، ساختمان تصفه خانه آب،کارخانه برق و کارخانه یخ سازی. از دیگر بنا های مهم محدوده امیر آباد که در سال ۱۳۲۸ ساخته شد ، خوابگاه دانشگاه تهران است.

نصب داربست امیرآباد

داربست در امیرآباد

محله امیرآباد یکی از محله های قدیمی و خوش آب و هوای پایتخت است که  داربست پایدار در این محله سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این منطقه خوش آب و هوای تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایدار در این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان عزیز این محله بسیار زیبای تهران را براورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب دابست امیرآباد  و اجاره داربست فلزی در امیرآباد  که به صورت انبوه بوده است داراست.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله خوش آب و هوای شهر تهران بتوانند مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله امیرآباد :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی امیرآباد ، نصب داربست مساجد و مدارس امیرآباد ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های امیرآباد  نصب و اجرای داربست را انجام میدهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک راه آهن ، داربست فلزی ، نصب داربست ، اجاره داربست ، نصب داربست کن ، نصب داربست پونک ، نصب داربست طرشت ، نصب داربست شهران ، نصب داربست آزادی ، نصب داربست شهر زیبا