نصب داربست طرشت

محله طرشت در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار دارد. این محله در شمال شرقی  برج آزادی و در مجاورت دانشگاه صنعتی شریف  تهران قرارگرفته است.محله طرشت درگذشته از ییلاقات خوش آب‌ و‌هوای و سرسبز تهران بوده و به همین دلیل طرح رشت نام گرفته که به مرور زمان به طرشت تبدیل شده است. در این محله شخصیت‌های معروف از جمله حاج غلامحسین زاهد و شیخ عبدالله دورستی زندگی میکردند.از خیابان‌های طرشت تهران می‌توان به خیابان صالحی، خیابان اکبری، خیابان تیموری، خیابان آزادی و… اشاره نمود. محله طرشت از شرق به دریان نو، از غرب به شهرک آپادانا، و از جنوب به اکبر آباد محدود میشود.

در گذشته طرشت یکی از بزرگ‌ ترین توتستان‌های شهر تهران را در خود جای داده بود که به مرور زمان ساختمان های چند طبقه جای این باغ‌ها را گرفت البته هنوز آثار کمی از این توتستان ها در کوچه پس کوچه ها و خیابان های  این محله دیده میشود. حدود ۵۰ سال پیش، محله طرشت دهکده بسیار زیبایی بود که در مجاورت آن روستاهای کن و جی قرار داشتند. این روستا به دلیل وجود مدرسه آموزشی اسلامی، علامه و بزرگان زیادی را تحویل جامعه داد. شیخ عبدالله طرشتی که یکی از علما در مذهب شیعه میباشد در این مدرسه درس خواند و در همین محله زندگی کرد و درگذشت.

نصب داربست طرشت

داربست در طرشت

محله طرشت یکی از محله های قدیمی و خوش آب و هوای پایتخت است که  داربست پایدار در این محله سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این منطقه غربی شهر تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایدار در این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان عزیز این محله بسیار زیبای تهران را براورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب دابست طرشت  و اجاره داربست فلزی در طرشت  که به صورت انبوه بوده است داراست.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله خوش آب و هوای شهر تهران بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله طرشت :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی طرشت ، نصب داربست مساجد و مدارس طرشت ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های طرشت  نصب و اجرای داربست را انجام میدهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک راه آهن ، داربست فلزی ، نصب داربست ، اجاره داربست ، نصب داربست کن ، نصب داربست شهران ، نصب داربست آزادی ، نصب داربست شهر زیبا ، نصب داربست شهرری