نصب داربست شهران

شهران  در غرب استان تهران قرار دارد که از سمت شمال به ارتفاعات البرز از سمت شرق به جنت آباد شمالی از سمت جنوب به محله شهرزیبا و از سمت غرب به کن منتهی می شود. محله شهران دارای بافتی مدرن با خیابان‌های وسیع میباشد در حقیقت شهرسازی محله شهران بسیار اصولی است. به طور کلی می توان گفت بافت بيشتر خانه های این محله نوساز است.

قبل از تاسیس بزرگراه آبشناسان ،  محله شهران به تنهایی یک محله جداگانه به حساب می آمد اما پس از ساخت این بزرگراه شهران به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شد. پارک کوهسار در شهران شمالی واقع شده به همین دلیل تراکم جمعیت در شهران شمالی به دلیل آب‌ وهوای مناسب‌ بیشتر است. از طرف دیگر امکانات رفاهی در شهران جنوبی نسبت به شهران شمالی بیشتر است که البته همین امر موجب افزایش حجم ترافیک در شهران جنوبی شده است.

آب و هوای مناسب و مساعد یکی از گزینه هایی است که همه ما قبل از سکونت در محله ای به آن توجه میکنیم در این میان محله شهران که در شمال غربی و منطقه ۵ شهرداری تهران واقع شده از همین امکان برخوردار است. آب‌ و هوای خوش در این مکان موجب شده افراد این منطقه را برای سکونت خود انتخاب نمایند. اما چرا این محله نسبت به محله های مجاور خود خوش آب و هوا تر است؟ دلیل اصلی آن وجود بوستان جنگلی کوهسار، یکی از پارک های معروف و بزرگ شهر تهران است. این منطقه را در قدیم با نام آب پیک می شناختند. اما با گذشت زمان این نام به شهران ( نام یکی از بزرگان ایرانی در زمان یزدگرد سوم ) تغيير نمود.

نصب داربست شهران

داربست در شهران

محله شهران  یکی از محله های قدیمی و خوش آب و هوای پایتخت است که  داربست پایدار در این محله سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این منطقه غربی شهر تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایدار در این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان عزیز این محله بسیار خوش آب و هوای شهر  تهران را براورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب دابست شهران  و اجاره داربست فلزی در شهران  که به صورت انبوه بوده است داراست.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله خوش آب و هوای شهر تهران بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله شهران :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی شهران ، نصب داربست مساجد و مدارس شهران ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های شهران  نصب و اجرای داربست را انجام میدهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک راه آهن ، داربست فلزی ، نصب داربست ، اجاره داربست ، نصب داربست کن ، نصب داربست آزادی ، نصب داربست شهر زیبا ، نصب داربست شهرری