نصب داربست پونک

محله پونک تهران یکی از بهترین محلات منطقه ۵ تهران به حساب می آید. محله پونک در میان دره فرحزاد و محله جنت آباد قرار گرفته است. محله پونک در کنار رود دره فرحزاد ، از هزاران سال گذشته محل زیست انسانی بوده و زندگی در این منطقه جریان داشته است. تاریخچه پونک از زیباترین تاریخچه های تشکیل یک محله در تهران است.

محله پونک از شمال با بلوار سیمون بولیوار، بلوار طالقانی، بزرگراه اشرفی اصفهانی و خیابان معین، از جنوب با بزرگراه همت و از غرب با بلوار میرزابابایی محدود شده است و با محله‌های ‌مرزداران، ایوانک، باغ فیض، آسمان، سپهر، نفت، پونک جنوبی، پونک شمالی، شهرک المهدی و محله فرحزاد مجاورت دارد. محله پونک در امتداد رودخانه فرحزاد امتداد دارد. به سخن ساده تر می توان گفت که محله پونک بخش شرقی این منطقه را تشکیل داده است و این بخش از پونک در بین بزرگراه اشرفی اصفهانی تا پارک نهج البلاغه یا رود دره فرحزاد را شمال میشود. محله پونک در کنار بوستان نهج البلاغه قرار دارد و این موضوع اهمیت گردشگری پونک را دو چندان نموده است. برخی از خیابان های مهم پونک بلوار فلاح زاده ، بلوار اسلامیان و بلوار پونک میباشند. بلوار فلاح زاده و بلوار اسلامیان از مهمترین مسیرهای دسترسی به بوستان نهج البلاغه هستند. جالب است بدانید بلوار پونک ، کوچکترین بلوار پونک است و به همین دلیل بسیار کمتر نام بلوار پونک را شنیده اید.

نصب داربست پونکتاریخچه پونک

محله پونک در گذشته جزو اراضی رود دره فرحزاد بوده است. رود دره فرحزاد از گذشته های دور یکی از سکونت گاه هایی بوده که با وسعت شهر تهران در داخل محدوده شهر تهران قرار گرفته است. دهی قدیمی در این منطقه وجود داشت که بعدها نام محله پونک نیز از نام این روستا گرفته شد. وجود امامزادگان عینعلی و زینعلی در پونک نشاندهنده قدمت تاریخی محله پونک میباشد.

داربست در پونک

محله پونک یکی از محله های قدیمی و خوش آب و هوای پایتخت است که  داربست پایدار در این محله سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این منطقه خوش آب و هوای شهر تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایدار در این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان عزیز این محله بسیار زیبای تهران را براورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب دابست پونک  و اجاره داربست فلزی در پونک  که به صورت انبوه بوده است داراست.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله خوش آب و هوای شهر تهران بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله پونک :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی پونک ، نصب داربست مساجد و مدارس پونک ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های پونک  نصب و اجرای داربست را انجام میدهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک راه آهن ، داربست فلزی ، نصب داربست ، اجاره داربست ، نصب داربست کن ، نصب داربست طرشت ، نصب داربست شهران ، نصب داربست آزادی ، نصب داربست شهر زیبا