نصب داربست جنت آباد

محله جنت‌آباد از نظر تقسیم‌ بندی شهری در منطقه ۵ شهرداری تهران قرار گرفته است و از نظر جغرافیایی در شمال غرب تهران قرار گرفته است. این محله شمال غربی پایتخت در چند دهه گذشته توسعه پیدا کرده بنابراین بافت منطقه کاملا نوساز میباشد.

محله جنت آباد  در ناحیه ۷ شهرداری منطقه ۵ قرار دارند و از غرب به شهران، از شمال به سیمون بولیوار، از شرق به محله‌های پونک و چهار دیواری و از جنوب به جنت‌آباد جنوبی منتهی می‌شود. ضمن اینکه ساکنین جنت آباد به بزرگراه‌هایی مانند اشرفی اصفهانی، آبشناسان، شهید باکری و همت به راحتی دسترسی دارند.

از نظر تقسیم‌بندی محله‌ای باید گفت که در ابتدا جنت‌آباد به دو بخش جنت‌آباد جنوبی و شمالی تقسیم میشد ولی بعدها با بهره‌ برداری از اتوبان نیایش عملا جنت‌آباد به سه بخش تقسیم شد. در حال حاظر جنت‌آباد جنوبی از اتوبان آیت‌الله کاشانی تا اتوبان همت، جنت‌آباد مرکزی از همت تا اتوبان نیایش و جنت‌آباد شمالی از اتوبان نیایش یا حصارک تقسیم‌بندی می‌شوند.

نصب داربست جنت آباد
تاریخچه محله جنت‌آباد

محله جنت‌آباد در گذشته در حاشیه و حومه تهران قرار گرفته بود. در آن زمان رودخانه‌های کن، سولقان، وردآورد در منطقه جاری می‌بودند. به علاوه این رودخانه‌ها همچنین چشمه‌های باغ فیض و چندین قنات دیگر در همین منطقه بودند و همین امر باعث شده بود تا منطقه به خاطر باغ‌ها و سرسبزی و آب‌وهوای بی‌نظیرش به مانند بهشت اطراف تهران باشد. اصلا به خاطر همین وفور آب و باغ‌های میوه و سبزی بود که این منطقه به جنت‌آباد مشهور شد. هنوز که هنوز، وقتی در کوچه پس کوچه‌ها جنت‌آباد پرسه می‌زنیم و درخت‌های انار و گیلاس برجامانده از آن بهشت گمشده قدیمی را می‌توان کشف کرد.

در گذشته بیشتر زمین‌های جنت‌آباد متعلق به شخصی بود به نام نظام مافی. مدرسه و مسجد نظام مافی (در منطقه فعلی جنت‌آباد) هم از میراث همین شخص بوده.

آقای نظام مافی بیشتر زمین‌های خود را به سازمان‌های دولتی و مردم واگذار می‌کنند. با رشد مهاجرت به تهران بسیاری از کارگران در همین زمین‌ها مستقر می‌شوند. پس از انقلاب اوضاع به همین منوال بود، البته با ساخت‌ و ساز بیشتر. در ده‌های اخیر با گسترش و رشد شهرسازی تهران، دسترسی به جنت‌آباد بیشتر از قبل شد و همین امر باعث محبوبیت بیش از پیش منطقه شد.

داربست در جنت آباد

محله جنت آباد یکی از محله های قدیمی و خوش آب و هوای پایتخت است که  داربست پایدار در این محله سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این منطقه خوش آب و هوای تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایدار در این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان عزیز این محله بسیار زیبای تهران را براورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب دابست جنت آباد  و اجاره داربست فلزی در جنت آباد  که به صورت انبوه بوده است داراست.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله خوش آب و هوای شهر تهران بتوانند مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله درکه :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی جنت آباد ، نصب داربست مساجد و مدارس جنت آباد ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های جنت آباد  نصب و اجرای داربست را انجام میدهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک راه آهن ، داربست فلزی ، نصب داربست ، اجاره داربست ، نصب داربست کن ، نصب داربست امیرآباد ، نصب داربست پونک ، نصب داربست طرشت ، نصب داربست شهران ، نصب داربست آزادی