نصب داربست درکه

محله درکه یکی از محله های زیبا و خوش آب و هوای شهر تهران است. محله ای دنج و بسیار قدیمی که هیچ وقت از گشت و گذار در آن سیر نخواهید شد. تماشای خانه های رنگارنگ، شنیدن صدای آب روان، رودخانه و پرنده های آوازخوان همه و همه تصویر زیبایی از این محله قدیمی تداعی می کند. گاهی اوقات نیاز داریم تا برای رهایی از شلوغی و دغدغه های زندگی شهری، زمانی را برای استراحت به دل مکان های خوش آب و هوا پناه ببریم.

محله درکه که از محله های ییلاقی شمیرانات محسوب می شود، در شمال غرب شهر تهران واقع شده است. محله درکه درست در امتداد رودخانه درکه ساخته شده است. این محله از شمال به رشته کوه های توچال، از شرق به اراضی دانشگاه شهید بهشتی و اوین، از جنوب به محله اوین و از غرب به بازارهای کوه توچال و سعادت آباد می رسد.

قدمت دره کوهستانی درکه به قرن پنجم و حدوداً ۸۰۰ سال پیش باز می گردد. در این محله مقبره امام‌زاده سید محمد والی که از نسل امام سجاد (ع) است قرار دارد؛ به گفته محلیان تمام سادات این منطقه از نوادگان این امام زاده میباشند. در محله درکه هاون های سنگی تراش خورده و تنورهای سنگی یافت شده که این آثار نشان از قدمت طولانی و حیات در این محله دارد. نام درکه متشکل از دو کلمه (دَرِ) مخفف دره و (که) نشانه تصغیر گرفته شده و در معنای لغوی به معنای دره کوچک است.

نصب داربست درکه

داربست در درکه

محله درکه یکی از محله های قدیمی و خوش آب و هوای پایتخت است که  داربست پایدار در این محله سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این منطقه خوش آب و هوای تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایدار در این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان عزیز این محله قدیمی شهر تهران را براورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب دابست درکه  و اجاره داربست فلزی در درکه  که به صورت انبوه بوده است داراست.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله خوش آب و هوای شهر تهران بتوانند مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله درکه :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی درکه ، نصب داربست مساجد و مدارس درکه ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های درکه  نصب و اجرای داربست را انجام می دهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک راه آهن ، داربست فلزی ، نصب داربست ، اجاره داربست ، نصب داربست کن ، نصب داربست جنت آباد ، ، نصب داربست امیرآباد ، نصب داربست پونک ، نصب داربست طرشت ، نصب داربست شهران