نصب دابست میرداماد

بلوار میرداماد از خیابان های مشهور محله داودیه در منطقه ۳ تهران است. بلوار میرداماد از لوکس ترین و زیباترین خیابان های تجاری و اداری تهران به حساب می آید. شمایل این محله شمایلی لوکس ، تجاری ، پر ترافیک در خیابان اصلی و دنج و مسکونی در خیابان های فرعی است.

بلوار میرداماد از خیابان های مشهور محله داودیه است. محله داودیه از محلات منطقه ۳ تهران است که از شمال به خیابان ظفر دستگردی ف از جنوب به بزرگراه همت ، از شرق به خیابان شریعتی و از غرب به بزرگراه مدرس امتداد دارد و با محلات قبا ، محله قلهک ، محله زرگنده ، محله ونک ، محله آرارات و محله سید خندان مجاورت دارد. بلوار میرداماد مشهورترین بلوار محله داودیه است که از خیابان ولیعصر تا خیابان شریعتی امتداد دارد.

نام بلوار میرداماد از نام فیلسوف و دانشمند بزرگ دوران صفویه گرفته شده است . اراضی این منطقه در گذشته متعلق به مستوفی الممالک مشهور در زمان قاجار بود. مستوفی الممالک عمارتی بزرگ در این منطقه ساخت و به دلیل زیبایی این عمارت ناصر الدین شاه عمارت فوق را از مستوفی الممالک گرفت. پس از مرگ مستوفی الممالک این اراضی به ورثه وی به نام میرزا داود خان رسید. به دلیل تملک این اراضی نام این منطقه نیز داودیه نام گرفت. بعدها و در دوران پهلوی اول و دوم زمین های این منطقه قطعه بندی شده و در اختیار اشخاص قرار گرفت و همین موضوع باعث شد تا محله داودیه شکل شهر نشینی به خود بگیرد.

نصب دابست میرداماد

دلیل احداث بلوار میرداماد

بلوار میرداماد خیابانی عریض بود که روستای ونک را به روستای قلهک متصل می کرد. به نظر می رسد دلیل احداث این خیابان در زمان قطعه بندی زمین های داودیه همین اتصال مهم باشد. بعدها با رشد خیابان شریعتی و احداث خیابان ولیعصر ارزش این خیابان بسیار بیشتر شد ، چرا که این خیابان دو معبر بزرگ و اصلی تردد به سمت تجریش را به یکدیگر متصل کرده و همچنین مسیری بسیار خوب برای تردد بین روستای ونک و روستای قلهک می شود. امروزه نیز یکی از دلایل مهم ارزش این بلوار اتصال این دو خیابان میباشد. و به همین دلیل مانند خیابان مطهری معبری استرتژیک و مهم در شمال تهران به حساب می آید.

مهم‌ترین خیابان‌های میرداماد : 

از مهم‌ترین خیابان‌های مسکونی و معروف میرداماد می‌توان به خیابان جردن، خیابان گوی آبادی، خیابان شاه نظری، خیابان نفت، خیابان نیل، خیابان دستجردی (ظفر)، بلوار مینا، خیابان رودبار و خیابان فرید افشار اشاره نمود.

داربست در میرداماد

محله میرداماد یکی از محله های قدیمی و خوش آب و هوای پایتخت است که  داربست پایدار در این محله سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این منطقه شمالی تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایدار در این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان عزیز این محله قدیمی شهر تهران را براورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب دابست میرداماد  و اجاره داربست فلزی در میرداماد  که به صورت انبوه بوده است داراست.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله خوش آب و هوای شهر تهران بتوانند مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله میرداماد :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی میرداماد ، نصب داربست مساجد و مدارس میرداماد ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های میرداماد نصب و اجرای داربست را انجام می دهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک راه آهن ، داربست فلزی ، نصب داربست ، اجاره داربست ، نصب داربست کن ، نصب داربست درکه ، نصب داربست جنت آباد ، نصب داربست امیرآباد ، نصب داربست پونک ، نصب داربست طرشت