نصب داربست فرشته

نصب داربست فرشته

محله فرشته یکی از معروف ترین خیابان ها و محله های شهر تهران است  که اکنون به خیابان شهید فیاضی تغییر نام داده،  در عین حال لوکس‌ترین خیابان‌ شمالی شهر تهران هم محسوب می شود. این خیابان در منطقه ۱ واقع در محله الهیه قرار دارد. از ویژگی‌های ممتاز این محله می‌توان به دسترسی آسان به دو اتوبان چمران و صدر و نزدیکی به خیابان اصلی و مهم ولیعصر (عج) را نام برد. همچنین این خیابان به دلیل قرارگیری در بخش شمالی شهر، آب‌وهوای بسیار مناسبی دارد و دسترسی به آن از طریق اتوبوس و مترو میسر است.

خیابان فرشته بافت بسیار لوکس و خاصی دارد. در این خیابان، گالری‌های زیبا به همراه رستوران‌ها و مراکز خرید لوکس، چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. سه خیابان مهم در اطراف فرشته، خیابان‌های آقابزرگی، بوسنی و هرزگوین و چناران هستند. در این خیابان امکانات مناسبی برای زندگی شهری از قبیل امکانات رفاهی، درمانی، تفریحی و خدماتی فراهم شده است. به همین دلیل فرشته تهران جزو محله‌های گران قیمت، اما مناسب برای زندگی به شمار می‌رود.

تاریخچه خیابان فرشته

بر اساس شواهد تاریخی، محله الهیه امروز که خیابان فرشته هم جزئی از آن محسوب می‌شود، در گذشته جزء اراضی خورآذین یا خلازیر بوده و مالک آن یکی از رجال دوران قاجاریه بوده است. فرشته جزء باغ‌ها و زمین‌های سرسبز شمیرانات بوده و به مرور به خاطر برخورداری از آب‌وهوای خوب و نزدیکی به خیابان ولیعصر (یکی از خیابان‌های اصلی شهر) ساخت‌وساز در آن رونق گرفته است. جای آن باغ‌های سرسبز را امروزه ویلاهایی با متراژ بالا و آسمان‌خراش‌ها و برج‌های لوکس گرفته است. البته این محله سه باغ مشهور دارد که یکی از آن‌ها یعنی باغ سفارت روسیه (شوروی) به همان شکل گذشته باقی مانده است. این باغ در نزدیکی پل رومی است. باغ سفارت آلمان و باغ سفارت ترکیه نیز در این محله قرار دارند. با وجود آلودگی و ترافیک شهری، خیابان فرشته تهران هنوز هم جزو خوش‌آب‌وهواترین محله‌های پایتخت است.

 داربست فرشته

محله فرشته یکی از محله های قدیمی شهر تهران است که  داربست پایداردر آن بسیار فعال بوده است و پروژه های بسیاری در این منطقه اجرا نموده است  با فعالیت مجموعه پایداردر این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و  رضایت ۱۰۰ درصدی همشهریان عزیزاین محله خوش آب و هوا را براورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست فرشته و اجاره داربست فلزی در فرشته که به صورت انبوه بوده است.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله زیبا بتوانند مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنمایند و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله فرشته:  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی فرشته ، نصب داربست مساجد و مدارس خیابان فرشته ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های  منطقه فرشته نصب و اجرای داربست را انجام می دهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک راه آهن ، داربست فلزی ، نصب داربست ، اجاره داربست ، نصب داربست کن ، نصب داربست ستارخان ،  نصب داربست کامرانیه ، نصب داربست جردن ، نصب داربست ازگل ، نصب داربست ولنجک ، نصب داربست بلوار فردوس