نصب داربست جردن

محله جردن یکی از بهترین مناطق شهر تهران است خیابان جردن از جنوب به میدان آرژانتین، از شمال به خیابان مریم و الهیه، از شرق به اتوبان مدرس و از غرب به خیابان ولیعصر ختم می‌شود. شاید از خودتان بپرسید که جردن منطقه چند تهران است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که جردن در ۳ منطقه یعنی منطقه ۱، ۳ و ۶ شهرداری تهران قرار گرفته.

به دلیل توجه پایتخت‌نشینان به این محله، جردن از امکانات رفاهی بسیار فراوانی برخوردار است. وجود ۱۲ سفارتخانه نظیر سفارت مکزیک، عمان، اروگوئه، کنیا، قطر، سوریه و مراکز بسیار مهم دولتی مانند ساختمان مرکزی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران، شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران و سازمان بنادر و دریانوردی ایران این محله را به یکی از سیاسی‌ترین محله‌های تهران تبدیل نموده. دسترسی به محله جردن به دلیل محاصره شدن این محله در میان خیابان‌های اصلی پایتخت بسیارآسان بوده. دو ایستگاه متروی حقانی و میرداماد از نزدیک‌ترین ایستگاه‌های متروی این محله هستند و با سوار شدن خطوط بی آر تی و پیاده شدن در ایستگاه‌های میدان ونک، میرداماد و پارک وی می‌توان به راحتی به جردن رسید.

نصب داربست جردنتا قبل از اینکه شهر تهران به این شکل کنونی در بیاید. محله جردن تپه‌ای بیش نبود. این تپه‌ها محل زندگی عشایری بود که به تهران می‌آمدند. در سال ۱۳۰۹ برادران امان‌پور که یهودی و ارتشی بودند این زمین‌ها را می‌خرند و آنجا را به نام امانیه تغییر می‌دهند. بعد از گذشت مدتی برادران امان‌پور به ساخت و ساز در آن تپه‌ها مشغول می‌شوند، اما در نهایت این زمین‌ها را به افراد دیگری می‌فروشند. خانواده‌های یعقوب سلیم، اصیل‌زاده، مشیری، نادری، علیزاده، بنی‌اسد‌، شهنواز و علوی این زمین‌ها را از خانوادهٔ امان‌پور می‌خرند.

تا سال ۱۳۴۸ که یکی از خیابان‌های اصلی این محله جردن نام بگیرد، خانواده‌هایی که از آن‌ها نام برده شد، ساخت‌وساز بیشتری در این زمین‌ها انجام دادند. آن‌ها زمین‌ها را از هر سو گسترش دادند. درست در سال ۱۳۴۸ بود که یکی از خیابان‌های اصلی این زمین‌ها به افتخار ساموئل مارتین جردن، جردن نام گرفت. ساموئل، بنیان‌گذار دبیرستان البرز و مدرسهٔ آمریکایی دخترانه تهران بود.

از سال ۱۳۴۵ گشایش اقتصادی در ایران به وجود آمد. در آن سال‌ها به نفت ایران توجه بسیاری شد و قیمت نفت بسیار بالا رفت. شغل‌های جدیدی به وجود آمدند و تهران مهاجرپذیر شد. قدرت، شغل و پول در تهران بود و به همین دلیل هم جمعیت را از شهرهای دیگر به سوی خود می‌کشاند. وقتی مهاجران به تهران آمدند، برخی تهرانی‌ها برای اینکه خود را از مهاجران جدا کنند به شمال تهران رفتند. جردن یکی از محله‌هایی بود که در آن سال‌ها به جایی برای سکونت تهرانی‌های قدیمی و ثروتمندان تهرانی تبدیل شده بود.

پس از انقلاب جمهوری اسلامی، بسیاری از ساکنان محله جردن ایران را ترک کردند. خانه‌ها و زمین‌هایی که باقی مانده بود توسط دولت، مصادره شد. بعضی از این زمین‌ها به نهادهای دولتی و برخی دیگر به اشخاص حقیقی فروخته شدند. با این حال هنوز که هنوز است این محله جایی برای زندگی ثروتمندان محسوب می‌شود.

جردن در تاریخچهٔ خود نام‌های بسیار زیادی داشته است. نام این محله در ابتدا به افتخار ساموئل مارتین جردن که بنیانگذار دبیرستان البرز و مدرسه آمریکایی دخترانهٔ تهران بود، جردن نام گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، این خیابان به بلوار آفریقا تغییر نام داد. از سال ۱۳۹۳ بعد از مرگ نلسون ماندلا به بلوار نلسون ماندلا تغییر کرد.

داربست در جردن

محله جردن یکی از محله های قدیمی شهر تهران است که  داربست پایداردر آن بسیار فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این منطقه خوش آب و هوا اجرا نموده است  با فعالیت مجموعه پایداردر این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و  رضایت ۱۰۰ درصدی همشهریان عزیزاین محله قدیمی شهر تهران را براورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست جردن  و اجاره داربست فلزی در جردن که به صورت انبوه بوده است.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله زیبا بتوانند مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنمایند و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله جردن :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی جردن ، نصب داربست مساجد و مدارس خیابان جردن ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های  منطقه جردن نصب و اجرای داربست را انجام می دهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست لواسان ، نصب داربست فشم ، نصب داربست جاجرود ، نصب داربست پردیس ، نصب داربست سعادت آباد ، نصب داربست ، نصب داربست در تهران ، اجاره داربست ، داربست فلزی ، داربست فلزی غرب تهران ، نصب داربست شهرک راه آهن ، داربست فلزی ، نصب داربست ، اجاره داربست ، نصب داربست کن ، نصب داربست ازگل ، نصب داربست ولنجک ، نصب داربست بلوار فردوس ، نصب داربست دروس ، نصب داربست دهکده المپیک ، نصب داربست هروی ، نصب داربست زعفرانیه ، نصب دابست میرداماد