نصب داربست باغستان کرج

نصب داربست باغستان کرج

باغستان یکی از محله های قدیمی واقع در شمال غربی کرج است و از دو بخش شرقی و غربی تشکیل شده است که باغستان غربی، منطقه ای خوش آب و هوا و پر تقاضا برای زندگی است. باغستان از سمت شمال به جاده آتشگاه و برغان، از سمت جنوب به خیابان شاهین ویلا، از سمت شرق به محمودآباد و از سوی غرب به آزادراه کرج قزوین منتهی میگردد.

در باغستان، باغ های قدیمی زیادی وجود دارد که چشمه ای به اسم بیدار چشمه در بین آنها جاری است، به همین دلیل شهرکی که در اطراف این باغ ها بود را شهرک بیدار چشمه نام گذاری کردند.

محله باغستان به بلوار و میدان ولیعصر، خیابان آتشگاه و… دسترسی دارد. در این محله جهت رفاه ساکنین امکانات حمل و نقلی نظیر تاکسی و اتوبوس تعبیه شده است. هم چنین بعد از اینکه ایستگاه مترو گل شهر ساخته شد، رفت و آمد ساکنین این محله به تهران نیز راحت تر شد.

دهکده تفريحی و گردشگری باغستان کرج یکی از مکان های زيبای این منطقه است که علاوه بر کاربرد گردشی و تفريحی، امکاناتی برای مسابقات کوهنوردی و دوچرخه سواری نیز در آن فراهم شده است. از آنجایی که این دهکده دارای ايستگاه های کوهستان و مسیرهای گوناگونی براي کوهپیمایی است، مورد استقبال بسیاری از کوهنوردان و ورزشکاران قرار گرفته است.

گروه داربست فلزی پایدار در طی سالیان متمادی با انجام پروژه های موفق بسیاری در منطقه باغستان کرج و سایر مناطق کرج و تهران، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی به شمار میرود که به جرات میتوان گفت در تمامی محله های کرج نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این منطقه از خدمات داربست پایدار رضایت ۱۰۰ درصدی دارند.