نصب داربست جهانشهر کرج

نصب داربست جهانشهر کرج

محله جهانشهر یکی از محله های شهر کرج واقع در استان البرز است که جزو منطقه ۸ کرج می باشد. این محله از سمت شمال به حاجی آباد، از سمت غرب به کوی کارمندان شمالی، از سوی جنوب به چهارصد دستگاه و از سوی شرق نیز به بلوار طالقانی شمالی منتهی میگردد.

اسم جهانشهر از نام جهان همسر محمد صادق فاتح مؤسس محله جهانشهر برگرفته شده است. در گذشته این منطقه دارای باغ های فراوانی بود اما در طول سالیان اخیر به دلیل ساخت و سازهای بیش از حد، بیشتر این باغات از بین رفته اند. محمد صادق فاتح یکی از معروفترین افرادی بود که باغات بسیاری در این منطقه داشت و امروزه باغاتش رو به نابودی است.

اگر بخواهیم به مکان های مهم جهانشهر اشاره نماییم میتوان به پارک تنیس جهانشهر، باشگاه پینت بال جهانشهر، باغ خانواده جهانشهر و باشگاه میلاد نیز اشاره کرد. هم چنین ادارات واقع در جهانشهر عبارتند از استانداری البرز، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، اداره دارایی کرج و هلال احمر.با توجه به وجود امکانات ذکر شده در جهانشهر، میتوان این محله را یکی از پر امکانات ترین محله های کرج دانست.

گروه داربست فلزی پایدار در طی سالیان متمادی با انجام پروژه های موفق بسیاری در منطقه جهانشهر کرج و سایر مناطق کرج و تهران، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی به شمار میرود که به جرات میتوان گفت در تمامی محله های کرج نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این منطقه از خدمات داربست پایدار رضایت ۱۰۰ درصدی دارند.