نصب داربست خاورشهر

نصب داربست خاورشهر

خاورشهر یکی از شهرک های واقع در بزرگراه امام رضا است که از سمت جنوب شرقی تهران ۱۱ کیلومتر فاصله دارد. خاورشهر از سمت شمال به جاده خاوران، از سمت جنوب به کانال آب ورامین، از سوی غرب به جاده محمودآباد و از سمت شرق به جاده قاسم آباد محدود می شود.

این منطقه در حدود ۷۳۳ هکتار مساحت دارد که طی آخرین آمار اعلام شده از ۱۶۱۷۶ نفر جمعیت برخوردار بود.

شهرک خاورشهر دارای چهار فاز می باشد که اغلب ساکنین آن شاغلین و بازنشستگان ارتش و صنایع دفاع هستند. زمان قبل از انقلاب کارمندان ارتش در شهرک ها و خانه های سازمانی نوبنیاد ساکن می شدند تا اینکه در سال ۱۳۵۴ این شهرک برای کارمندان ارتش و نیروهای مسلح ساخته شد و هر خانواده در یک واحد خانه می توانست سکونت کند. در آغاز تاسیس، خاورشهر تنها از یک فاز که خانه های آن ویلایی بود، تشکیل شده بود اما بعد از انقلاب سه فاز دیگر که خانه هایش به صورت آپارتمان هستند ساخته شد و به فاز اول این منطقه اضافه گردید.

در شهرک خاورشهر از نظر امکاناتی تا حدودی امکانات خوبی برای ساکنینش تعبیه شده است و در این منطقه سه باشگاه بدنسازی، یک مجموعه ورزشی، یک زمین چمن مصنوعی، درمانگاه شبانه روزی و مرکز دیالیز به چشم می خورد.

گروه داربست فلزی پایدار در طی سالیان متمادی با انجام پروژه های انبوه بسیاری در خاورشهر و سایر شهرها، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی انبوه به شمار می رود که در تمامی شهرها نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این شهرها از خدمات داربست پایدار رضایت خاطر کامل دارند.