نصب داربست در اقدسیه

یکی از محله‌های اعیان‌نشین شمال تهران و منطقه شمیران اقدسیه است. این محله در منطقه ۱ شهرداری تهران  واقع شده  است.

خیابان اقدسیه (برادران شهید موحد دانش) در شرق از میدان اقدسیه در انتهای بزرگراه ارتش آغاز شده، در میانه راه خیابان آجودانیه را قطع می‌کند و در غربی‌ترین نقطه به سه‌ راه اقدسیه در تقاطع خیابان پاسداران منتهی می‌شود. این محله از شمال با آجودانیه و کاشانک، از غرب با فرمانیه، از شرق با اراج و از جنوب با میدان نوبنیاد همجوار است.

مطالب مرتبط : داربست

اراضی اقدسیه در گذشته متعلق به صندوقدار ناصرالدین شاه بود که بعد از بخشش آن به همسر ناصرالدین شاه به نام امینه اقدس ملقب به اقدس‌الدوله، این منطقه اقدسیه نام گرفت. پس از مشروطیت، اقدسیه نیز همچون دیگر املاک خالصه‌جات سلطنتی به مالکیت دولت درآمد. در واپسین ماه‌های سلطنت قاجار، دولت برای تسویه بخشی از بدهی که به محمدحسن میرزا ولیعهد داشت، در دوازدهم اردیبهشت ۱۳۰۴ لایحه‌ای به مجلس داد که اراضی و باغات اقدسیه همراه با باغ و عمارت سلطنت‌آباد به مالکیت او درآید. بهای اقدسیه و باغ و عمارت سلطنت‌آباد ۶۸ هزارتومان تعیین و قرار شد با این واگذاری، طلب محمدحسن میرزا از دولت به بیست هزار تومان کاهش یابد. اقدسیه در آن زمان قناتی با هفت سنگ و نیم آب داشت که کم‌آب به حساب می‌آمد و قرار شد حقابه دولت از این قنات محفوظ بماند.

تا اوایل دورهٔ محمدرضا شاه عمدهٔ زمین‌های اقدسیه یا به کشاورزی اختصاص داشت یا بایر بود. رونق زندگی در اقدسیه به آمدن اشراف به محله بازمی‌گردد. بعد از آن روند ساخت و ساز در محله سرعت بیشتری گرفت و باغ‌ها و زمین‌های بزرگ به قطعات کوچک‌تر تفکیک شد. زمینی که قنات و کوشک باغ اقدسیه در آن قرار دارد هم اکنون در اختیار ارتش است و بخشی از آن بعنوان تشکیلات اداری و دانشکده دندانپزشکی ارتش و بخش دیگر بعنوان امکانات تفریحی مورد استفاده است. اما هم اکنون خبری از باغ ها  در این محله خوش آب و هوا دیده نمیشود در حال حاضر برج ها و ساختمان های بلند این منطقه خوش آب و هوا را فرا گرفته است.

نصب داربست در اقدسیه

 داربست اقدسیه

محله اقدسیه یکی از محله های قدیمی و شمال شرقی شهر تهران است که  داربست پایدار در این محله فعالیت گسترده ای داشته است و پروژه های فراوانی در این منطقه شمالی شهر تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایدار در این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان  این محله شمالی  شهر تهران را برآورده نموده . گروه  پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست در اقدسیه  و اجاره داربست فلزی در اقدسیه که به صورت انبوه بوده است را داراست.

مجموعه  پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله شمالی شهر تهران بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست این مرکز بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله اقدسیه :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی اقدسیه ، نصب داربست مساجد و مدارس اقدسیه ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های محله اقدسیه نصب و اجرای داربست را انجام میدهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست  ، تهران داربست ، داربست فلزی  ، نصب داربست دردشت