نصب داربست در سوهانک

سوهانک تهران یکی از محله‌های قدیمی شهر تهران به حساب می آید. محله سوهانک در محدوده شمیرانات قرار گرفته است و از جمله محله‌هایی است که در شرق شمیرانات و شمال شرق تهران قرار دارد. محله سوهانک را میتوان شمال شرقی‌ترین محله شهر تهران نام برد و پس از محله سوهانک در شرق تهران، محله دیگری به چشم نمیخورد. محله سوهانک از شمال با رشته کوه‌های البرز مرکزی، از جنوب با خیابان جاده لشگرک و بزرگراه ارتش و از غرب با بلوار قائم، میدان یکم شهرک قائم، خیابان گل‌ها، خیابان خندان، خیابان شهید محمدی فر و میدان نیایش محدود شده و با محله‌هایی مانند محله مینی سیتی، ازگل و محله شهید محلاتی مجاورت دارد. سوهانک ۱۸۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و با گسترش شهر تهران اکنون جزئی از این شهر شده است.

مطالب مرتبط : داربست

تاریخچه سوهانک

 منطقه سوهانک از حدود دارآباد آغاز شده و تا جنوب لواسانات ادامه داشت و مناطق بسیار زیادی را شامل میشد. کشتزار‌ها و باغ‌هایی قدیمی که جزء سوهانک بودند، دره پولاد وحش، باغ حدیقه، جهان بخش، بند تله‌هرز، بیدستان، باغ سردار، باغ فولادی (نازآباد)، تنگ آخوره، تنگ فاطمی، باغ حمزه (منور)، چال استلک، سوت‌بیشه، شاه‌پسند (دره جوزدار)، شنکزار، و یوردکریم بودند. برخی از بخش‌هایی که غالباً با عنوان شهرک از محدوده سوهانک جدا شده‌اند نیز شهرک ابوذر، شهرک قائم، مینی‌سیتی، شهرک شهید محلاتی، پارک جنگلی سوهانک، شهرک کوثر، شهرک یاس و شهرک لاله هستند. این مناطق همگی جزئی از سوهانک قدیم بودند که امروزه مبدل به محله‌هایی مستقل شده‌اند.

شمار ساکنان سوهانک در سال ۱۳۴۲ خورشیدی ۴۰۸ تن مرد و ۲۹۳ تن زن بود. در طی همان سال‌ها سوهانک دارای مسجد و تکیه و گرمابه بوده و دبستانی به نام ارمغان سوهانک (دبستان فولادی) با ۱۳۹ دانش‌آموز داشت. دو اصله چنار کهنسال در حیاط مسجد سوهانک وجود دارد که بنا بر نظر برخی، قدمت یکی از این دو اصله، از چنار امامزاده صالح تجریش نیز بیشتر است. عمر هر دو اصله را در حدود نهصد سال تخمین زده‌اند که این موضوع نشان از قدمت تاریخ سوهانک دارد.

نصب داربست در سوهانک

 داربست سوهانک

محله سوهانک یکی از محله های قدیمی و شمال شرقی شهر تهران است که  داربست پایدار در این محله فعالیت گسترده ای داشته است و پروژه های فراوانی در این منطقه شمالی شهر تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایدار در این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان  این محله شمال شرقی شهر تهران را برآورده نموده . گروه  پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست در سوهانک  و اجاره داربست فلزی در سوهانک که به صورت انبوه بوده است داراست.

مجموعه  پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله شمالی شهر تهران بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست این مرکز بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله سوهانک :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی سوهانک ، نصب داربست مساجد و مدارس سوهانک ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های محله  سوهانک نصب و اجرای داربست را انجام میدهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست  ، تهران داربست ، نصب داربست نمایشگاهی ، نصب داربست در غرب تهران