نصب داربست در ظفر

نصب داربست در ظفر

محله ظفر در واقع خیابانی است که موازی با بلوار میرداماد و بین چند محله از محلات تهران است . خرید خانه در ظفر به دلیل امکانات و قدمتی که دارد بسیار مورد توجه است. این محلات شامل داودیه، کاوسیه، حسن‌آباد زرگنده و امانیه هستند. نام دیگر این خیابان به یاد سرتیپ هوشنگ وحید دستجردی نام‌گذاری شده است که به آن محله دستگردی هم می‌گویند.

محله ظفر که در منطقه ۳ شهرداری تهران واقع شده، از شرق به خیابان شریعتی، از شمال به زرگنده و قلهک، از غرب به خیابان ولیعصر و از جنوب به داودیه و میرداماد امتداد میابد. این محله با محوریت خیابانی با همین نام از خیابان شریعتی شروع میشود و به خیابان ولیعصر ختم میشود. بزرگراه مدرس این خیابان و محله را به دو قسمت تقسیم میکند.

مطالب مرتبط  : داربست

ظفر خیابونی که اسمش رو از سردار ظفر، یکی از شناخته‌شده ترین مجاهدین اون زمان گرفته. بعدها هم دوباره به خاطر مبارز شجاع دیگری یعنی سردار دستجردی اسم دستگردی به این خیابون تعلق گرفت. با این حال قدمت دور و دراز این محله، همچنان با نام قدیمی‌اش در ذهن مردم مونده.

همسایه‌های این خیابون هم  مثل ظفر تاریخچه‌ای زیادی دارند . چه محله‌ی داوودیه که از یک باغ بزرگ و سبز و قنات به این شکل درآمده و چه محله‌ی زرگنده که داستان طولانی پنهان کردن طلاهای مردم رو در کارنامه‌اش دارد.

کوچه‌ها و خیابان‌های محله دستگردی کم‌عرض و باریک میباشند و می‌توان گفت این خیابان ها به دلیل قدمتی که دارند نیز طبق اصول شهرسازی ساخته نشده. خیابان‌های پردار و درخت این محله از میان باغ‌های فراوانی عبور میکند که در گذشته وجود داشته‌اند و امروز جای خود را به آپارتمان‌ها و ساختمان‌های چندین طبقه داده اند. اما هنوز هم آثار زیبایی آن باغات در خیابان های آن پیداست.

داربست در ظفر

محله ظفر یکی از محله های قدیمی و شمالی پایتخت به شمار میرود که  مجموعه پایدار در این محله سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این محله خوش آب و هوای شهر تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایدار در این منطقه سابقه درخشانی رقم خورده است و رضایت همشهریان عزیز این محله شمالی تهران را برآورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست در ظفر و اجاره داربست فلزی در ظفر که به صورت انبوه بوده است داراست.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله شمالی تهران بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله ظفر :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی ظفر ، نصب داربست مساجد و مدارس ظفر ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های محله ظفر  نصب و اجرای داربست را انجام میدهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست در تهرانپارس ، نصب داربست در نوبنیاد