نصب داربست در تهرانپارس

نصب داربست در تهرانپارس

محله تهرانپارس در شرق پایتخت و در مناطق ۴ و ۸ شهرداری تهران قرار گرفته است. محله تهرانپارس از شمال با محلات مجیدآباد و کوهسار و قنات کوثر، از شرق با محلات جوادیه و گلشن، از غرب با محلات علم و صنعت، نارمک و اوقاف و از جنوب با محله آشتیانی امتداد میابد.

محله تهرانپارس یکی از محله های بزرگ و قدیمی شهر تهران به حساب می آید، در گذشته دو آبادی کوچک به نام های مهدی آباد و مجیدآباد در محدوده تهرانپارس امروزی قرار داشت که توسط شخصی زرتشتی خریداری شد و ساخت و ساز را در آن آغاز نمود، در حال حاضر تهرانپارس از دو بخش شرقی و غربی تشکیل شده است. دارای امکانات بسیار خوب رفاهی، آموزشی، مذهبی و غیره میباشد.

رفت و آمد در این محله علاوه بر دسترسی به اتوبان‌های شهید باقری، شهید زین الدین، یاسینی و رسالت از طریق تاکسی، اتوبوس و مترو انجام میشود، ایستگاه‌های متروی تهرانپارس، شهید باقری و فرهنگسرا در خیابان جشنواره، ایستگاه‌هایی هستند که ساکنین تهرانپارس به آن دسترسی دارند.

مطالب مرتبط  : داربست

اهالی این محله به پارک‌های جنگلی لویزان، سرخه حصار و پارک ملی خجیر دسترسی مناسبی دارند، ضمن اینکه پارک‌های کوچک و بزرگ دیگری در فلکه‌های این محله ساخته شده‌اند تا اهالی در آن به پیاده‌روی، ورزش و معاشرت با یکدیگر بپردازند.

همچنین فرهنگسرای طبیعت که قبلا اشراق نام داشت، مکان فرهنگی برای اهالی این محله است تا از برنامه‌های تفریحی و آموزشی آن استفاده نمایند.

ضمن اینکه علاوه بر درمانگاه‌های شبانه روزی، تهرانپارس دارای بیمارستانی فوق تخصصی به همین نام و البته مراکز درمانی دیگری مانند بیمارستان آرش هست تا ساکنین از این بابت نیز دغدغه‌ای نداشته باشند.

این محله قدیمی شهر تهران دارای کوچه‌های شماره‌ گذاری شده و پهن و مصفایی است که در آنها آپارتمان‌های چند طبقه یا خانه‌های ویلایی یک یا دو طبقه ساخته شده‌اند، در کنار این گزینه‌های گفته شده، مناسب بودن قیمت ملک و همینطور آرامش حکمفرما در کوچه‌های تهرانپارس به نسبت محله‌های اطراف خود، این محله را شرایط مناسبی برای بسیاری از افراد بدل کرده است.

داربست در تهرانپارس

محله تهرانپارس یکی از محله های قدیمی و شرقی پایتخت به شمار میرود که  مجموعه پایدار در این محله سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این محله شرقی تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایدار در این منطقه سابقه درخشانی رقم خورده است و رضایت همشهریان عزیز این محله شرقی تهران را برآورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست در تهرانپارس و اجاره داربست فلزی در تهرانپارس که به صورت انبوه بوده است داراست.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله شرقی شهر تهران بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله تهرانپارس :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی تهرانپارس ، نصب داربست مساجد و مدارس تهرانپارس ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های محله تهرانپارس  نصب و اجرای داربست را انجام میدهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست در قیطریه ، نصب داربست در ظفر