نصب داربست در قیطریه

نصب داربست در قیطریه

قیطریه محله‌ای خوش آب‌ وهوا در شمال شهر تهران و در منطقه ۱ شهرداری واقع شده است. این محله جزو محله‌های لوکس و اعیان‌نشین شهر تهران به حساب می آید که از نظر کاربری مسکونی و تجاری و اداری هر سه را شامل میشود. وجود پارک قیطریه و کوچه‌های پردرخت در این منطقه آب‌ وهوای این محله را خاص و بسیار مناسب کرده است. بافت این محله در بسیاری از نقاط مدرن و شیک با ساختمان‌ها و برج‌های لوکس و در برخی از نقاط بافت بومی و قدیمی خود را حفظ کرده است. از مهم‌ترین خیابان‌ها و گذرهای این منطقه میتوان به بلوار اندرزگو غربی، بلوار کاوه شمالی، بلوار ۳۵ متری، میدان کتابی، میدان ندا، موسیوند، فاطمیه، کریمی، شریفی منش، چیذر، سلیمانی شرقی، خراسانی و… اشاره نمود.

مطالب مرتبط  : داربست

قیطریه در گذشته شبیه به جنگلی طبیعی بوده که شکارگاه شکارهای کوچک و بزرگ بوده است و بعدها در زمان قاجاری به باغ قیطریه تبدیل شده است که مالک آن در ابتدا آصف الدوله و نظام‌الدوله بودند و بعد از آن امین‌السلطان نخست‌وزیر ناصرالدین‌شاه برای نزدیکی به کاخ صاحبقرانیه آنجا را خریداری میکند. در حال حاضر ملک وی به فرهنگسرا و نیمی از باغ هم به پارک قیطریه تبدیل شده است. در سال ۱۳۴۸ آقا کام‌بخش باستان‌شناس ایرانی در تپه‌های قیطریه با حفاری ۸۰۰۰ متری به گورستانی با قدمت ۱۲۰۰ سال قبل از میلاد دست یافتند که اثرات سکونت مردمان عصر آهن در تهران را داشته است. گورستان قیطریه دومین کشف تمدن انسانی بعد از آثار باستانی شهرری توسط باستان‌شناسان بوده است. رونق شهرنشینی در منطقه قیطریه از سال ۱۳۵۷ به بعد با مهاجرت مهاجرین به شهر تهران صورت گرفت. محله چیذر که جزئی از قیطریه محسوب میشود بافت قدیمی سنتی قدیم را در خود جای دارد، وجود امام زاده علی‌اکبر حاکی از قدمت ۹۰۰ساله این محله میباشد.

داربست در قیطریه

محله قیطریه یکی از محله های قدیمی و مرکزی پایتخت به شمار میرود که  مجموعه داربست پایدار در این محله سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این محله شمالی تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایدار در این منطقه سابقه درخشانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان عزیز این محله قدیمی شهر تهران را برآورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست در قیطریه و اجاره داربست فلزی در قیطریه که به صورت انبوه بوده است داراست.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله خوش آب و هوای شهر تهران بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله قیطریه :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی قیطریه ، نصب داربست مساجد و مدارس قیطریه ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های محله قیطریه  نصب و اجرای داربست را انجام میدهد.

مطالب مرتبط : نصب داربست در یوسف آباد