نصب داربست در مینی سیتی

نصب داربست در مینی سیتی

محله مینی سیتی  یکی از محلات شمالی شهر تهران است که در منطقه یک شهرداری و در محدوده شمیران واقع شده است. محله مینی سی تی از شمال در نزدیکی ارتفاعات رشته کوه البرز قرار گرفته است و از جنوب به زمین‌های لویزان، ازگل و اراج منتهی میشود. همچنین شرق این محله به سوهانک و لواسانات و غرب آن به محله اقدسیه امتداد میابد. شهرک‌های موجود در محله مینیسیتی عبارتند از : شهرک‌های قائم، محلاتی، نفت، کوثر، لاله، دانشگاه، صدف، آتی ساز و یاس.

مهم‌ترین شهرک‌های مینیسیتی عبارتند از: شهرک نفت که سرای محله در این منطقه امکانات ورزشی و فرهنگی متعددی را در اختیار عموم مردم قرار داده است. شهرک قائم که درمانگاه شبانه روزی محله مینی سیتی در آن واقع شده است و شهرک صدف که پشت شهرک نفت واقع شده است و دارای دو برج معروف با نام‌های دریا و خورشید است که دارای امکاناتی همچون استخر، سونا، جکوزی و سالن بدن سازی است.

محله مینی سی تی از جمله خوش آب و هواترین مناطق شهر تهران است که در زمستان هوایی بسیار سرد دارد. این منطقه بعد از انقلاب به سپاه و ارتش واگذار شد. به همین دلیل نیز حدود ۸۰ درصد از محله مینی سیتی را بلوک‌های مسکونی تشکیل میدهد.

اغلب محلاتی که در بخش شمالی شهر تهران قرار گرفته اند بافت نوساز و با کیفیتی دارند که محله مینی سیتی نیز با توجه به این موضوع دارای خانه‌هایی با بافت بسیار خوب و نوساز است که بخشی از آن را خانه‌هایی ویلایی تشکیل می‌دهد اما این روزها در حال تبدیل شدن به برج و آپارتمان است.

از میان شهرک‌ها و محلات منطقه مینیسیتی محله کوی لاله یکی از امن‌ترین و بهترین قسمت آن به شمار میرود که عمدتا اعیان نشین و دارای ساختاری لوکس است. کوی لاله بسیار تمیز و آرام است.

داربست در مینی سیتی

محله مینی سیتی یکی از محله های غربی پایتخت به حساب می آید که  مجموعه پایدار در این محله قدیمی سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این محله شمالی شهر تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایدار در این منطقه سابقه درخشانی رقم خورده است و رضایت همشهریان عزیز این محله شمالی تهران را برآورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست در مینی سیتی و اجاره داربست فلزی در مینی سیتی که به صورت انبوه بوده است داراست.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله شمالی تهران بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله مینی سیتی :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی مینی سیتی ، نصب داربست مساجد و مدارس مینی سیتی ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های محله مینی سیتی  نصب و اجرای داربست را انجام میدهد.

مقالات مرتبط  : نصب داربست در آیت الله کاشانی ، نصب داربست در نارمک