نصب داربست در نارمک

نصب داربست در نارمک

نارمک جزو مناطق قدیمی و مدرن در شرق تهران به حساب می آید. این منطقه با هدف زندگی قشر متوسط احداث شد و با مرور زمان به دلیل معماری دایره‌ای شکل شهری ، مورد توجه بسیاری از مردم شهر تهران قرار گرفت. محله نارمک ۱۰۰ میدان دارد. خوش آب‌وهوا بودن و خوش مسیر بودن این منطقه سبب شده که بسیاری از مردم خواهان سکونت در محله نارمک باشند. چرا که این منطقه دارای ۳ خط اتوبوسرانی تندرو و یک خط مترو است. میدان هفت حوض نارمک جزو خیابان‌ها و میادین اصلی این منطقه به حساب می‌آید که تمرکز مراکز تجاری در آن است. همچنین به دلیل استقبال از این منطقه، امکانات رفاهی و اجتماعی مناسبی برای هر یک از میدان‌ها و محله‌های این منطقه به وجود آمده است.

اگر گذرتان به  شرق تهران افتاده باشد، حتما محله خوش آب‌وهوای نارمک را مشاهده نموده اید. در گذشته نارمک در جنوب شرقی تجریش و ۵ کیلومتری دماوند قرار داشت. این محله که در شرق تهران و منطقه ۸ تهران قرار دارد به اطراف دسترسی بسیار مناسبی دارد. این منطقه از شمال به بزرگراه شهید زین‌الدین، از جنوب به تهران‌نو و وحیدیه، از شرق به بزرگراه باقری و از سمت غرب به بزرگراه امام علی (ع) منتهی می‌شود. بزرگراه شهید قاسم سلیمانی نارمک را به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم کرده است. به طوری که منطقه ۸ در قسمت جنوبی و منطقه ۴ در قسمت شمالی قرار دارند.

جالب است بدانید که محله‌های شرقی تهران تا همین هفتاد هشتاد سال پیش وجود خارجی نداشتند. فقط چندین روستا و آبادی کوچک و بزرگ در مناطق ۴ و ۷ وجود داشتند که قدمت برخی از  آن‌ها به بیش از صد سال می‌رسد. برخی از این روستاها مانند ده نارمک هسته اولیه محله‌های شرقی تهران هستند. محله کنونی نامش را از این ده گرفته است.

معنی لغت نارمک چیست؟ «نار» اشاره به همان انار دارد. این منطقه دهی بوده که باغ‌های میوه و مخصوصا انار در آن دیده می‌شده و در واقع انارستانی پوشیده از باغ‌های بزرگ و پربار از انار بوده است. ده نارمک کمی بالاتر از محله کنونی بوده و اکنون درمحله قاسم آباد در جنوب بوستان جنگلی لویزان قرار گرفته است.

محله‌های نارمک و نازی‌آباد در دوران دکتر مصدق، ساخته شدند. زمین‌هایی که قرار بود ساختمان‌های جدید در آنجا ساخته شود، از زمین‌های بدون صاحب اطراف بود که از طریق قانون ثبت اراضی در اختیار بانک ساختمانی قرار گرفت. دو مهندس آلمانی به نام بازیل و گورگن زیر نظر بانک ساختمان، مسئولیت اجرای طرح‌های ساختمانی را در این منطقه عهده‌دار شدند.

میدان هفت حوض، اولین جایی بود که در زمین‌های خالی از سکنه محله ساخته شد. کم کم خیابان‌ها و گذرگاه‌های اصلی ساخته شدند. مراکز‌ خرید و مراکز خدماتی و درمانی هم به موازات به وجود آمدند. از همین رو محله مورد توجه مردم قرار گرفت و رونق پیدا کرد. جالب است بدانید این محله ۱۰۰ میدان دارد. حلقه نارمک با این میدان‌ها معنی پیدا می‌کند.

اگر عکس نارمک تهران را مشاهده نمایید،‌ متوجه فضای سرسبز این میدان‌ها میشوید. محله با مرور زمان و ساخت‌وسازهای بسیار،  دچار تحولاتی شده؛ اما میدان‌های نارمک و نظم قرارگیری آن‌ها همچنان رعایت می‌شود. جالب است بدانید که این محله مانند بسیاری محله‌های شهر، کوچه‌های تو در تو ندارد. فقط کوچه‌های بن بستی دارد که به گذرگاه‌ دور میدان‌ها، منتهی میشود.

داربست در نارمک

محله نارمک یکی از محله های شرقی پایتخت به حساب می آید که  مجموعه پایدار در این محله قدیمی سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این محله شرقی شهر تهران اجرا نموده  با فعالیت مجموعه پایدار در این منطقه سابقه درخشانی رقم خورده است و رضایت همشهریان عزیز این محله خوش آب و هوای تهران را برآورده نموده . گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست در نارمک و اجاره داربست فلزی در نارمک که به صورت انبوه بوده است داراست.

مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله شرقی تهران بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست پایدار در محله نارمک :  نصب داربست ساختمان ها  و نصب داربست برج های اداری و مسکونی نارمک ، نصب داربست مساجد و مدارس نارمک ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های محله نارمک  نصب و اجرای داربست را انجام میدهد.

مقالات مرتبط  : نصب داربست در مینی سیتی