نصب داربست ساوه

نصب داربست ساوه

شهر ساوه واقع در استان مرکزی است و مرکز شهرستان ساوه محسوب می شود. این شهر از سمت شمالی به شهرستان زرندیه و استان قزوین، از سمت جنوب به شهرستان تفرش، از سمت جنوب شرقی به استان قم، از سمت شرق به استان تهران و قم و از سمت غرب و جنوب غربی به استان همدان و شهرستان کمیجان منتهی می شود.

این شهر به دلیل نزدیکی به کویر از آب و هوایی گرم و خشک برخوردار است. امروزه ساوه به انار معروف است و در هر فصلی می توان سوغاتی های مخصوص آن را تهیه کرد.

ساوه شهری تاریخی و باستانی است که قدمت آن به دوره ساسانی باز می گردد. این شهر در قدیم در میان بزرگترین راه های کاروانی همچون ری باستان، همدان، اصفهان، قزوین، زنجان، قم و کاشان قرار داشت و در زمان قبل از میلاد یکی از دژهای سرزمین ماد بود. ساوه در ابتدا جزو توابع میدان و سپس بخشی از ری بزرگ شد.

باورهای مختلفی در مورد انتخاب اسم ساوه برای این منطقه وجود دارد. گروهی معتقدند که این اسم از واژه اوستایی سَوا یا واژه پهلوی سَوَکا گرفته شده است. گروهی دیگر معتقدند که واژه ساوه تغییر یافته واژه سه آبه به معنی مکانی با سه رودخانه می باشد. هم چنین ساوه در زبان فارسی به معنی طلای خرد است.

متاسفانه این منطقه در گذشته محل برخورد نظامیان و جنگجوها بود و در زمان حمله مغول ها صدمه زیادی به آن وارد شد، شهر ویران شد، ساکنان آن را قتل عام کردند، کتابخانه‌های بزرگ و موزه های ساوه را به آتش کشیدند.

گروه داربست فلزی پایدار در طی سالیان متمادی با انجام پروژه های انبوه بسیاری در ساوه و سایر شهرها، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی انبوه به شمار می رود که در تمامی شهرها نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این شهرها از خدمات داربست پایدار رضایت خاطر کامل دارند. از همین رو ساکنین عزیز منطقه ساوه جهت اجاره داربست فلزی انبوه و همچنین نصب داربست ساوه کافی است با ما تماس بگیرند.