نصب داربست شاهین ویلا کرج

نصب داربست شاهین ویلا کرج

شاهین ویلا یکی از مناطق واقع در شمال شهر کرج می باشد که از سمت شرق و جنوب شرقی به محله گوهردشت، از سمت شمال به باغستان و از سمت جنوب و جنوب غربی به منطقه حصارک بالا ختم میگردد.

محله شاهین ویلا شامل چند خیابان اصلی است که معروف ترین آنها خیابان اصلی شاهین ویلا می باشد. این خیابان از میدان امام حسین تا خیابان نهم شاهین ویلا به طور یکطرفه در امتداد است و یکی از ویژگی های این خیابان خط ویژه مخصوص اتوبوسرانی می باشد. البته در گذشته خیابان اصلی شاهین ویلا دو طرفه بود اما بعد از افزایش ساخت و سازهای آپارتمان ها و در پی آن افزایش جمعیت و بالا رفتن شدت ترافیک، این خیابان یکطرفه شد.

یکی دیگر از خیابان های منطقه شاهین ویلا، خیابان قلم می باشد که از حصارک کرج آغاز شده و تا حوالی باغستان از جنوب به شمال در امتداد است.

منطقه شاهین ویلا جزو مناطق انگشت شماری است که سالن ها و تیم های ورزشی بسیاری در آن وجود دارد و هم چنین محل سکونت بیشتر ورزشکاران و قهرمانان کشورمان نیز هست.

شاهین ویلا در گذشته روستایی به نام صوفی آباد بود که مالکی به اسم سناتور یدالله دهستانی داشت.

گروه داربست فلزی پایدار در طی سالیان متمادی با انجام پروژه های موفق بسیاری در منطقه شاهین ویلا کرج و سایر مناطق کرج و تهران، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی به شمار میرود که به جرات میتوان گفت در تمامی محله های کرج نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این منطقه از خدمات داربست پایدار رضایت ۱۰۰ درصدی دارند.