نصب داربست عظیمیه کرج

نصب داربست عظیمیه کرج

عظیمیه (شهرک رسالت) محله ای اعیان نشین و واقع در منطقه ۱ شهرداری کرج در شمال شرقی کلانشهر کرج می باشد. از آنجایی که منطقه عظیمیه در دامنه کوه های البرز قرار گرفته است، در مقایسه با سایر مناطق کلانشهر کرج از ناهمواری های بیشتری برخوردار است.

این منطقه از کرج به خاطر موقعیت جغرافیایی اش، بافت شهری مدرن و داشتن مراکز خرید و تفریحی گوناگون یکی از لوکس ترین محله‌ های کرج به شمار میرود.

در سال ۱۳۸۹ طبق سرشماری مرکز آمار جمعیت منطقه عظیمیه بالغ بر ۳۳۰۰۰ نفر برآورد شد در حالی که امروزه به دلیل مهاجرت افراد به اینجا جمعیتش بالغ بر ۱۶۵۰۰۰ نفر برآورد میشود.

این منطقه از گذشته های دور به خاطر وجود چند چشمه و نزدیکی به رودخانه چالوس مورد توجه افراد بود اما در طی سالیان اخیر به طرز عجیبی ساکنینش افزایش یافته است. از آنجایی که منطقه عظیمیه در شیب دامنه کوه قرار دارد از آب و هوای خوبی برخوردار است و همین موضوع توجه گردشگران زیادی را به خود جلب نموده است. بام کرج نیز لقبی است که به کوهپایه های این منطقه که بالاتر از میدان طالقانی می باشد، داده شده است و این منطقه درواقع تفریحگاهی برای مردم است.

اگر بخواهیم به معرفی بوستان های این منطقه از کرج بپردازیم باید به پارک ایران زمین، پارک میدان اسبی، پارک گلستان ششم غربی، پارک مهران، پارک مادر و پارک استاد شهریار اشاره نماییم.

تیم داربست پایدار در طی سالیان گذشته با انجام بیش از هزار پروژه موفق در عظیمیه کرج و سایر مناطق کرج و تهران، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی به شمار میرود که به جرات میتوان گفت در تمامی محله های کرج نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این منطقه از خدمات داربست پایدار رضایت ۱۰۰ درصدی دارند.