نصب داربست محمدشهر کرج

نصب داربست محمدشهر کرج

محمدشهر یکی از شهرهای استان البرز می باشد که در بخش مرکزی شهرستان کرج واقع شده است. محمدشهر در سمت جنوبی کرج، بین مسیر کرج و ماهدشت قرار دارد و با ایستگاه مترو محمد شهر فاصله ی تقریبا ۱۵ دقیقه ای دارد. این منطقه با مناطق مهرشهر، ماهدشت و مشکین دشت همجوار می باشد.

منطقه محمدشهرشامل چندین محله مهم و با پتانسیل رشد بالا می باشد که از جمله آنها میتوان به حجت آباد، تپه قشلاق (کرج) شهرک شهید چمران، فردوسی (ولد آباد کوچک)، کوی محمدیه (جعفرآباد)، همایون ویلا، ولدآباد بزرگ، محله اصفهانی ها، عباس آباد، و روستای علی آباد گونه (حسن آباد) اشاره کرد.

یکی از آثار مهم در محمدشهر، قلعه اربابی تپه قشلاق است که اخیراً تخریب شد و در عوض محله قلعه در آنجا ایجاد گردید. هم چنین تپه تاریخی واقع در کوی بهار و امامزاده عبدالله و گل علی و تپه های باستانی قشلاق تپه در علی آباد گونه، تپه های باستان و امامزاده احمد و محمود و قلعه حیدرآباد از دیگر آثار این منطقه می باشند. ناگفته نماند که که محمدشهر یک پارک جنگلی تازه تأسیس، در کوی جعفریه را نیز شامل میشود.

گروه داربست فلزی پایدار در طی سالیان متمادی با انجام پروژه های موفق بسیاری در منطقه محمدشهر کرج و سایر مناطق کرج و تهران، یکی از فعال ترین شرکت های حوزه داربست فلزی به شمار میرود که به جرات میتوان گفت در تمامی محله های کرج نصب داربست را به صورت موفق انجام داده است و تمامی برج سازان این منطقه از خدمات داربست پایدار رضایت ۱۰۰ درصدی دارند.